Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i usług Azure DevOps

Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i usług Azure DevOps

89.00zł
72.09zł
Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie 39.90zł 29.93zł
Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Tytuł: Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Autor: Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
ISBN: 978-83-283-5061-8
Ilość stron: 176
Data wydania: 10/2019
Oprawa: Miękka
Format: 240x190
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników.

To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.

Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia.

Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.

Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swoim biznesie.

Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński to założyciele społeczności Klientocentryczni skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design w Polsce. Ideą Klientocentrycznych jest wspieranie marki, tworzenie nowych produktów i usług, a także pomoc organizacjom w wewnętrznej transformacji. W myśl zasady, że liczą się ludzie, konsekwentnie zmieniają rzeczywistość firm, budując nową wartość i zapewniając zupełnie nowe doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Tytuł książki: "Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie"
Autor: Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”, kupili także:

O co zapytasz człowieka w lustrze? Pytania, które czynią przywódcę, Robert Steven Kaplan, Wydawnictwo Onepress

Volkswagen Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Elementy statystyki w zadaniach Wydanie 2, Karol Kukuła, Wydawnictwo Naukowe PWN

Komputerowe wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem, Ryszard Knosala, Wydawnictwo PWE

Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2, David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kapitalizm i wolność, Milton Friedman, Wydawnictwo Onepress

Mieszkać pięknie, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Muza
<b>Domain-Driven Design dla .NET Core. Jak rozwiązywać złożone problemy podczas projektowania architektury aplikacji</b>, <font color="navy">Alexey Zimarev</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Domain-Driven Design dla .NET Core. Jak rozwiązywać złożone problemy podczas projektowania architektury aplikacji, Alexey Zimarev, Wydawnictwo Helion

Hakerstwo, Tim Jordan, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami