Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie 39.90zł 29.93zł
Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Tytuł: Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Autor: Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
ISBN: 978-83-283-5061-8
Ilość stron: 176
Data wydania: 10/2019
Oprawa: Miękka
Format: 240x190
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników.

To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.

Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia.

Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.

Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swoim biznesie.

Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński to założyciele społeczności Klientocentryczni skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design w Polsce. Ideą Klientocentrycznych jest wspieranie marki, tworzenie nowych produktów i usług, a także pomoc organizacjom w wewnętrznej transformacji. W myśl zasady, że liczą się ludzie, konsekwentnie zmieniają rzeczywistość firm, budując nową wartość i zapewniając zupełnie nowe doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Tytuł książki: "Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie"
Autor: Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”, kupili także:

Jan Paweł II dla bystrzaków, John Trigilio, Kenneth Brighenti, Jonathan Toborowsky, Wydawnictwo Onepress
<b>Teoria gier Podstawy matematyczne</b>, <font color="navy">Rida Laraki, Jérôme Renault, Sylvain Sorin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria gier Podstawy matematyczne, Rida Laraki, Jérôme Renault, Sylvain Sorin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Responsive Web Design. Nowoczesne strony WWW na przykładach, Thoriq Firdaus, Wydawnictwo Helion

Język Verilog w projektowaniu układów cyfrowych, Włodzimierz Wrona, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Ontogeniczne sieci neuronowe O sieciach zmieniających swoją strukturę, Norbert Jankowski, Wydawnictwo EXIT

Sztuka uwodzenia słowami 250 pytań i odpowiedzi na temat podrywania kobiet, Marcin Szabelski, Wydawnictwo Sensus

Praktyczne uczenie maszynowe, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Naukowe PWN

PC Hardware Almanach wydanie III, Robert Bruce Thompson, Barbara Fritchman Thompson, Wydawnictwo Helion
<b>Bezpieczeństwo sieci w Pythonie. Rozwiązywanie problemów za pomocą skryptów i bibliotek. Wydanie II</b>, <font color="navy">José Manuel Ortega</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Bezpieczeństwo sieci w Pythonie. Rozwiązywanie problemów za pomocą skryptów i bibliotek. Wydanie II, José Manuel Ortega, Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami