Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu 44.90zł 33.68zł
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu

Tytuł: Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Tytuł oryginalny Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work that Lasts
Autor: Ryan Holiday
ISBN: 978-83-283-4411-2
Ilość stron: 272
Data wydania: 03/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 33.68zł


Jak to możliwe, że film Skazani na Shawshank nie osiągnął sukcesu w momencie premiery, lecz z czasem zarobił 100 milionów dolarów i stał się obrazem kultowym?

Jak to możliwe, że książka 48 praw władzy nie trafia na listy bestsellerów od ponad dekady, a mimo to jej sprzedaż przekroczyła milion egzemplarzy?

Jak to możliwe, że członkowie grupy Iron Maiden nadal są w stanie wypełniać stadiony fanami swojej twórczości, choć od 40 lat nie mogą liczyć na szerszą obecność w radiu czy telewizji?

Jak stworzyć coś, co z czasem będzie zyskiwać na wartości?

Przeważająca część nowości znika z rynku równie szybko, jak się na nim pojawia. Dotyczy to wszystkich branż, od książek począwszy, na narzędziach skończywszy. Jeśli już jakiś produkt odnosi sukces, najczęściej jest gwiazdą jednego sezonu - po pięciu latach nikt o niej nie pamięta.

Mimo to każdy potrafi wymienić książkę lub film, do którego wraca mimo upływu czasu. Co ciekawe, te ponadczasowe hity często w momencie premiery nie cieszyły się dużą popularnością. Ich wartość raczej rosła stopniowo, z upływem lat. Każdy, kto chciałby dołączyć efekt swojej pracy do tego elitarnego grona, powinien zadać sobie pytanie: jakie mechanizmy rządzą tworzeniem takich dzieł?

W tej książce nie znajdziesz prostej recepty na krótki sukces. Dowiesz się natomiast, jak pracowały najwybitniejsze umysły naszych czasów stojące za powodzeniem największych bestsellerów ostatnich lat.

Przekonasz się, że nie istnieje jedna metoda kreowania dzieł, które mogłyby zdobyć wiernych odbiorców na dekady. Istnieje za to bardzo ważny sposób postrzegania relacji między dziełem a jego odbiorcą. Między fazą projektowania czy kreowania a fazą marketingu nie może być wyraźnej granicy.

Cel, któremu ma służyć produkt, oraz wizja docelowych odbiorców towarzyszą myślom i działaniom autora od pierwszego dnia pracy nad dziełem. Innymi słowy, holistyczne traktowanie tego procesu zwiększa szansę dzieła na przetrwanie próby czasu. I do takiego właśnie holistycznego podejścia zainspiruje Cię ta książka.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
• tworzyć z myślą o trwałości dzieła - jak Rick Rubin, współautor sukcesu Adele, Jay-Z czy Red Hot Chili Peppers
• rygorystycznie kontrolować każdy ważny dla odbiorcy element dzieła - jak Tim Ferriss, autor uwielbianych od lat książek
• uchwycić nie tylko ducha swoich czasów, ale także to, co ponadczasowe - jak Jerry Seinfeld, którego znakomity sitcom wszedł do współczesnego kanonu
• wykorzystać wsparcie zespołu i otrzymywane informacje zwrotne na możliwie wczesnym etapie - jak Harper Lee, która zmieniła słaby rękopis w klasykę współczesnej literatury
• budować platformę wiernych i oddanych zwolenników - jak Winston Churchill, Stefan Zweig czy Lady Gaga


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,68zł

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Tytuł książki: "Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu"
Autor: Ryan Holiday
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 33.68zł
Klienci, którzy kupili „Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu”, kupili także:

Liderzy. Ośmioro niekonwencjonalnych dyrektorów wielkich firm i ich recepta na sukces, William N. Thorndike, Jr., Wydawnictwo Onepress

Wózki jezdniowe Podręcznik bezpiecznej eksploatacji, Kazimierz Żurawski, Wydawnictwo Zacharek

Pracuj mniej i lepiej! Odkryj i realizuj swój potencjał, Michael Bungay Stanier, Wydawnictwo Onepress

Mózg zmienia się sam, Norman Doidge, Wydawnictwo Vital

Internet a prawo autorskie, Niewęgłowski Adrian, Chrzanowski Mateusz, Wydawnictwo UMCS

The Smashing Book #2 Edycja polska, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Helion

Chromatografia preparatywna jako proces rozdzielania mieszanin + CD Wydanie 2, Dorota Antos, Krzysztof Kaczmarski, Wojciech Piątkowski, Wydawnictwo WNT

Zbiór zadań z fizyki dla uczniów szkół średnich i kandydatów na studia Tom 2 Wydanie XII, Jędrzejewski Jędrzej, Kruczek Witold, Kujawski Adam, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wybrane metody diagnostyczne wykorzystywane w elektroterapii serca, Kazimierz Pęczalski, Wydawnictwo EXIT

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami