Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Opracowanie produktów spożywczych Podejście marketingowe

Opracowanie produktów spożywczych Podejście marketingowe

89.25zł
72.29zł
Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu 49.00zł 36.75zł
Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu

Tytuł: Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu
Autor: Jack Gernsheimer
ISBN: 978-83-246-4853-5
Ilość stron: 214
Data wydania: 01/2013
Format: 200x230
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji.

Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość samo w sobie? Książka ta odpowiada na podstawowe pytania: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.

Co sprawia, że logo jest dobre albo złe? Dlaczego niektóre znaki towarowe, choć są w użytku od dziesięcioleci, nadal wyglądają znakomicie? Projektanci, wykładowcy, studenci, specjaliści od marketingu i fani dobrego designu nie muszą już w pocie czoła szukać odpowiedzi na te pytania, gdyż mają w ręku publikację, która rozwieje dręczące ich wątpliwości. Pełna przydatnych porad, bogato ilustrowana książka Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu jest przystępnym podręcznikiem projektowania i praktycznej implementacji logo.

Każdy etap projektowania, od koncepcji i szkiców, przez proces doskonalenia, prezentację różnych wariantów znaku, aż do gotowego produktu, został opisany i opatrzony cennymi, przydatnymi uwagami. W trakcie lektury dowiesz się, jak wycenić koszt projektu i przygotować pierwszy szkic. Ponadto zobaczysz, jak wykonać prawną weryfikację symbolu i przygotować księgę znaku, oraz nauczysz się projektować wizytówki, koperty i papier firmowy. Jeżeli zajmujesz się projektowaniem logotypów zawodowo lub jest to Twoja pasja, nie możesz zignorować tej książki!

Dzięki niej:

  • dowiesz się, jak wycenić projekt dla klienta
  • przygotujesz atrakcyjną prezentację efektów Twojej pracy
  • zyskasz pewność w kwestiach prawnych związanych z logo
  • zaprojektujesz dodatki spójne ze znakiem (papier firmowy, kopertę i wizytówkę)

Zaskocz swoich klientów profesjonalnym podejściem do projektowania logo.

Spis treści:

Część 01. Z logo przez wieki (2)
Rozdział 01. W ujęciu historycznym (4)

  • Najstarsze znane symbole identyfikacyjne (5)
  • Przodkowie liter (5)
  • Początki logo (6)
  • Heraldyka: sposób na identyfikację walczących (6)
  • Próby i pieczęcie (7)
  • Współczesność (9)
  • Europa i Ameryka (9)
  • Narzędzia (12)
  • Pierwsze współczesne logo (12)
  • Papier, tusz i grafit (12)
  • Flamastry, farby i kolorowe kredki (12)
  • Letraset, kalkomanie i fotostaty (13)
  • A oto Twój nowy, najlepszy przyjaciel... (13)
  • Kilka słów o mitach (13)
  • Bezproblemowa integracja (16)
  • Uwaga na zwodniczy monitor... (16)

Rozdział 02. Logo w szerszym kontekście (18)

  • Co stanowi o jakości logo? (19)
  • Dziesięć cech ponadczasowego logo (19)
  • Drugorzędne cechy dobrego logo (27)
  • Studiowanie klasyków (28)
  • Kluczowy element wizerunku (28)
  • Odpowiednie dać rzeczy logo (28)

Rozdział 03. Pierwszy krok (30)

  • Wywiad z klientem (31)
  • Im więcej informacji, tym lepiej (33)
  • Szacowanie kosztów projektu (35)
  • Doświadczenie jest ważne (37)
  • (Ostrożne) poszukiwanie inspiracji (37)

Rozdział 04. Przymiarki (40)

  • Pierwsze kroki z projektem (41)
  • Nie mów hop, póki nie zobaczysz (41)
  • Pamiętaj o zewnętrznym obrysie (42)
  • Rozpocznij od czerni i bieli (43)
  • Eksperymentowanie z kolorystyką (44)
  • Raz jest łatwo, a raz pod górkę (47)
  • Daj się ponieść wenie (47)
  • Wielopłaszczyznowość koncepcji (48)

Rozdział 05. W zastępstwie symbolu (50)

  • Eksploracja logotypów (51)
  • Projektowanie niestandardowych słów i znaków (53)
  • Odświeżanie starych logo (56)
  • Logo nawiązujące do określonego stylu lub epoki (61)

Rozdział 06. Przygotowanie do prezentacji (64)

  • "Bobby! Bobby! Bobby!" (65)
  • Edycja i wybór dostępnych wariantów (65)
  • Wypróbuj wiele, przedstaw kilka (66)
  • Angażowanie klienta w proces projektowania (66)
  • Doskonalenie i upraszczanie (67)
  • Twarzą w twarz (67)
  • Kolejność prezentowania wariantów (67)
  • Prezentowanie projektów w jak najlepszym świetle (68)
  • Wstępne zestawienia logo i tekstu (69)

Rozdział 07. Pierwsza prezentacja dla klienta (70)

  • Przygotuj klienta na wstępną prezentację (71)
  • Uwaga na niespełnione oczekiwania! (71)
  • Przedstaw zalety dobrego logo (71)
  • Wsłuchuj się w reakcje odbiorców (72)
  • Budowanie suspensu (72)
  • Oglądanie różnych wariantów (73)
  • A co z ewentualnymi kombinacjami? (73)
  • Omówienie celów drugiej prezentacji (74)

Rozdział 08. Kolejne prezentacje (76)

  • Zapoczątkowanie drugiej tury poprawek (77)
  • Od czasu do czasu spójrz na wszystko z dystansem (77)
  • Uwzględnianie nowych wytycznych (78)
  • Udoskonalanie logotypu (78)
  • Analiza aranżacji logo i logotypu (79)
  • Dobieranie palety krojów (80)
  • Budowanie palety kolorów (80)
  • Druga prezentacja (81)
  • Zadbaj o stosowną oprawę (81)

Rozdział 09. Po dokonaniu wyboru (82)

  • Prawna weryfikacja symbolu (83)
  • Przygotuj ostateczną wersję projektu (84)
  • Konwersja barw z CMYK na RGB i Pantone(r) (84)
  • Przygotowanie plików w różnych formatach (84)
  • Kampania wizerunkowa zaczyna się od wizytówki (85)
  • Projektowanie kopert (86)
  • Projektowanie papieru firmowego (87)
  • Projektowanie reklam (87)
  • Projektowanie innych elementów identyfikacji wizualnej (88)
  • Projektowanie na potrzeby internetu, TV i mediów interaktywnych (89)

Rozdział 10. Księga znaku (90)

  • Zabezpieczanie inwestycji (91)
  • Konstrukcja logo i obszary chronione (91)
  • Zależności między logo a logotypem oraz kwestie kolorystyczne (92)
  • Przestrzeganie zasad stosowania krojów pisma i kolorów (92)
  • Coś namacalnego dla klienta (93)
  • Daj szanse na zmiany (93)
  • Podsumowanie (93)

Część 02. Klasyczne logo (98)
Część 03. Ewolucja projektów (140)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu
Tytuł książki: "Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu"
Autor: Jack Gernsheimer
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu”, kupili także:

Architektura informacji w serwisach internetowych i nie tylko. Wydanie IV, Louis Rosenfeld, Peter Morville, Jorge Arango, Wydawnictwo Helion

Podręcznik projektantów LOGO Smashing Magazine, Gareth Hardy, Wydawnictwo Helion
<b>Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Wydanie II</b>, <font color="navy">David Airey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Wydanie II, David Airey, Wydawnictwo Helion

Infografiki Praktyczne zastosowanie w biznesie, Mark Smiciklas, Wydawnictwo Helion

Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie, Łukasz Garbal, Wydawnictwo Naukowe PWN

Poradnik autora, tłumacza i redaktora, Barbara Osuchowska, Wydawnictwo EXIT

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami