Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie 99.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Autor: Pete Barry

ISBN: 978-83-01-16228-3

Ilośc stron: 272

Data wydania: 10/2010

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!

W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam.

Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej.

Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie”, kupili także:

Słownik techniczny polsko-włoski, Sergiusz Czerni, Maria M. Berger, Wydawnictwo WNT
<b>Życie na lekko. O tym jak radośnie być sobą!</b>, <font color="navy">Piotr Bielski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Życie na lekko. O tym jak radośnie być sobą!, Piotr Bielski, Wydawnictwo Sensus

Sygnały i systemy, Jacek M. Wojciechowski, Wydawnictwo WKiŁ

Myśl zdrowo Jak umysł i ciało razem mogą zwalczać choroby, Alicja Grzesiak, Wydawnictwo Sensus

Programowanie systemów SCADA Proficy HMI/SCADA - iFIX 4.0 PL, Ryszard Jakuszewski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Krągła rewolucja Piękno w rozmiarze XL i... każdym innym!, Rachel Caplin, Tonya Sandis, Wydawnictwo Onepress
<b>Bądź pewny siebie! Poradnik dla introwertyka</b>, <font color="navy">S. J. Scott, Rebecca Livermore</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Bądź pewny siebie! Poradnik dla introwertyka, S. J. Scott, Rebecca Livermore, Wydawnictwo Sensus

Macierzyństwo bez Photoshopa, Małgorzata Dawid-Mróz, Dorota Smoleń, Katarzyna Ogórek, Julita Hypki,, Wydawnictwo Sensus

Balanced Scorecard - pomiar który motywuje Przewodnik wdrożenia, Piotr Szynkiewicz, Wydawnictwo PROED

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami