Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie 99.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Autor: Pete Barry

ISBN: 978-83-01-16228-3

Ilośc stron: 272

Data wydania: 10/2010

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!

W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam.

Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej.

Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie”, kupili także:

ZUS, L4, PIT Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych, Magdalena Skalska, Wydawnictwo Onepress

Biznes na Facebooku i nie tylko, Tomasz Bonek , Marta Smaga, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Szkoła projektowania graficznego Zasady i praktyka, nowe programy i technologie</b>, <font color="navy">David Dabner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Szkoła projektowania graficznego Zasady i praktyka, nowe programy i technologie, David Dabner, Wydawnictwo Arkady

Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan, Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik, Wydawnictwo CEDEWU

Projektowanie Balkony tarasy i patia, Macarena San Martin, Wydawnictwo Solis

Mózg 41 największych mitów, Christian Jarrett, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Droga do rzeczywistości Wyczerpujący przewodnik po prawach rządzących Wszechświatem</b>, <font color="navy">Roger Penrose</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Droga do rzeczywistości Wyczerpujący przewodnik po prawach rządzących Wszechświatem, Roger Penrose, Wydawnictwo Prószyński

Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

Podręcznik HTML5 Smashing Magazine, Bill Sanders, Wydawnictwo Helion

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami