Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Teoria obwodów elektrycznych Zadania Wydanie VI

Teoria obwodów elektrycznych Zadania Wydanie VI

59.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie 99.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Autor: Pete Barry

ISBN: 978-83-01-16228-3

Ilośc stron: 272

Data wydania: 10/2010

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!

W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam.

Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej.

Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie”, kupili także:

Podstawy konstrukcji maszyn Tom 3 Skoć, Spałek Przekładnie mechaniczne, Antoni Skoć , Jacek Spałek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Poradnik dla dozoru i elektromonterów zdających egzamin kwalifikacyjny URE Grupy G1</b>, <font color="navy">Stanisław Paciorek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Poradnik dla dozoru i elektromonterów zdających egzamin kwalifikacyjny URE Grupy G1, Stanisław Paciorek, Wydawnictwo Helion
<b>Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu</b>, <font color="navy">Dick Kusleika</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu, Dick Kusleika, Wydawnictwo Helion

CMS praktyczne projekty, Waldemar Howil, Wydawnictwo Helion

Astronawigacja dla żeglarzy, Jacek Czajewski, Wydawnictwo Alma-Press

Podstawy analizy środowiskowej wyrobów i obiektów, Jan Górzyński, Wydawnictwo WNT

JavaScript Zasady programowania obiektowego, Nicholas C. Zakas, Wydawnictwo Helion

MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone, Marek Skała, Wydawnictwo Onepress

Joomla! Budowa i modyfikacja szablonów, Paweł Frankowski, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami