Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie 99.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Autor: Pete Barry

ISBN: 978-83-01-16228-3

Ilośc stron: 272

Data wydania: 10/2010

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!

W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam.

Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej.

Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie”, kupili także:

Pancerniki i lotniskowce, Steve Crawford, Wydawnictwo Bellona

Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych Przewodnik praktyczny Wydanie V, January Maciej Weiner, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Badania techniczne pojazdów Poradnik diagnosty</b>, <font color="navy">Kazimierz Sitek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Badania techniczne pojazdów Poradnik diagnosty, Kazimierz Sitek, Wydawnictwo WKiŁ

Aspekty elektromagnetyczne i matematyczne teleinformatyki, Liliana Byczkowska-Lipińska, Wydawnictwo EXIT

Włochy dla bystrzaków Wydanie IV, Bruce Murphy, Alessandra de Rosa, Wydawnictwo Septem

Stylizacja Elementy projektowania fryzur Podręcznik, Gerhard Luhr, Wydawnictwo REA

Mambo Tworzenie, edycja i zarządzanie stroną Niebieski podręcznik, Ric Shreves, Wydawnictwo Helion
<b>Architektura aplikacji w Pythonie. TDD, DDD i rozwój mikrousług reaktywnych</b>, <font color="navy">Harry Percival, Bob Gregory</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Architektura aplikacji w Pythonie. TDD, DDD i rozwój mikrousług reaktywnych, Harry Percival, Bob Gregory, Wydawnictwo Helion

Status moralny zwierząt, Urszula Zarosa, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami