Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Crabby Office Lady biurowa szkoła przetrwania

Crabby Office Lady biurowa szkoła przetrwania

44.10zł
37.49zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie 99.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Autor: Pete Barry

ISBN: 978-83-01-16228-3

Ilośc stron: 272

Data wydania: 10/2010

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!

W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam.

Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej.

Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Zaawansowany Python Przejrzyste zwięzłe i efektywne programowanie Wydanie II</b>, <font color="navy">Luciano Ramalho</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Zaawansowany Python Przejrzyste zwięzłe i efektywne programowanie Wydanie II, Luciano Ramalho, Wydawnictwo Promise

Java dla bystrzaków. Wydanie VII, Barry A. Burd, Wydawnictwo Helion

Ścieżka buddyzmu tybetańskiego Koniec cierpienia i odkrycie drogi do szczęścia, His Holiness the Dalai Lama, Wydawnictwo Onepress

Spirala wzrostu Pieniądz, energia i kreatywność w dynamice procesów rynkowych, Hans Christoph Binswanger, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Calder. Narodziny odwagi, Mia Sheridan, Wydawnictwo Septem

Wzorce projektowe Analiza kodu sposobem na ich poznanie, Allen Holub, Wydawnictwo Helion
<b>Istota teorii względności</b>, <font color="navy">Albert Einstein</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zysk i S-ka</font>
Istota teorii względności, Albert Einstein, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start, Anna Szajkowska, Wydawnictwo Onepress
<b>Fotowoltaika. Projektowanie i instalacja dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Ryan Mayfield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Fotowoltaika. Projektowanie i instalacja dla bystrzaków, Ryan Mayfield, Wydawnictwo Septem

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami