Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Cykl projektowania zabezpieczeń dla praktyków

Cykl projektowania zabezpieczeń dla praktyków

50.40zł
45.36zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie 99.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Autor: Pete Barry

ISBN: 978-83-01-16228-3

Ilośc stron: 272

Data wydania: 10/2010

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!

W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam.

Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej.

Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Kubernetes w środowisku produkcyjnym. Jak budować efektywne platformy aplikacji</b>, <font color="navy">Josh Rosso, Rich Lander, Alex Brand, John Harris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kubernetes w środowisku produkcyjnym. Jak budować efektywne platformy aplikacji, Josh Rosso, Rich Lander, Alex Brand, John Harris, Wydawnictwo Helion

Fraktale i chaos + CD Wydanie V, Jacek Kudrewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zacznij programowanie w Go</b>, <font color="navy">Nathan Youngman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zacznij programowanie w Go, Nathan Youngman, Wydawnictwo Naukowe PWN

Trójwymiarowe zagadnienia teorii płyt w polu temperaturowym, Awrejcewicz Jan, Krysko Vadim A., Misnik Mariya, Wydawnictwo WNT
<b>C# 8.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie VII</b>, <font color="navy">Mark Michaelis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
C# 8.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie VII, Mark Michaelis, Wydawnictwo Helion

Przetwarzanie i analiza ultradźwiękowych sygnałów dopplerowskich w ocenie aktywności ruchowej płodu, Krzysztof Kałużyński, Wydawnictwo EXIT

Młody umysł w każdym wieku Naturalne sposoby odkrywania najwyższego potencjału mózgu, Daniel G. Amen, Wydawnictwo Medium

Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek, Edward O. Thorp (Author), Nassim Nicholas Taleb (Foreword), Wydawnictwo Onepress

Klastry pracy awaryjnej w środowisku Windows Instalacja, konfiguracja i zarządzanie, Andrzej Szeląg, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami