Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie 99.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Autor: Pete Barry

ISBN: 978-83-01-16228-3

Ilośc stron: 272

Data wydania: 10/2010

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!

W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam.

Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej.

Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie”, kupili także:

Rozróżnialność uszkodzeń w diagnostyce złożonych obiektów dynamicznych, Jan Maciej Kościelny, Michał Syfert, Anna Sztyber, Wydawnictwo EXIT

O sukcesie, Orison Swett Marden, Wydawnictwo Onepress

Medytacja dla bystrzaków. Wydanie IV, Stephan Bodian, Wydawnictwo Septem
<b>Utrzymanie ruchu w przemyśle Informatyka i cyberbezpieczeństwo. Diagnostyka przemysłowa. Praktyka</b>, <font color="navy">Sławomir Szymaniec , Marek Kacperak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Utrzymanie ruchu w przemyśle Informatyka i cyberbezpieczeństwo. Diagnostyka przemysłowa. Praktyka, Sławomir Szymaniec , Marek Kacperak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy, Jerzy Gut, Wojciech Haman, Wydawnictwo Onepress

Rabin i CEO Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku, Thomas D. Zweifel, Aaron L. Raskin, Wydawnictwo Onepress

Pomyśl, zanim pomyślisz Myślenie krytyczne i kreatywne, Robert DiYanni, Wydawnictwo Naukowe PWN

Organizacja i architektura systemu komputerowego Projektowanie systemu a jego wydajność Wydanie 3, Stallings William, Wydawnictwo WNT

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II, Aneta Sokół , Barbara Cendrowska, Wydawnictwo CEDEWU

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami