Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
USB dla niewtajemniczonych w przykładach na mikrokontrolery STM32

USB dla niewtajemniczonych w przykładach na mikrokontrolery STM32

89.00zł
71.20zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie 99.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Autor: Pete Barry

ISBN: 978-83-01-16228-3

Ilośc stron: 272

Data wydania: 10/2010

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!

W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam.

Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej.

Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Tajniki ekspozycji i systemu strefowego dla fotografów cyfrowych</b>, <font color="navy">Lee Varis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tajniki ekspozycji i systemu strefowego dla fotografów cyfrowych, Lee Varis, Wydawnictwo HELION
<b>Po prostu Outlook 2003 PL</b>, <font color="navy">Jim Boyce, Michael J. Young</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Po prostu Outlook 2003 PL, Jim Boyce, Michael J. Young, Wydawnictwo HELION
<b>Zatrudniaj mistrzów Sekrety poszukiwania i selekcjonowania wybitnych pracowników</b>, <font color="navy">David Snyder</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zatrudniaj mistrzów Sekrety poszukiwania i selekcjonowania wybitnych pracowników, David Snyder, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Windows 7 PL Biblia</b>, <font color="navy">Jim Boyce</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL Biblia, Jim Boyce, Wydawnictwo HELION
<b>C++ elementarz hakera</b>, <font color="navy">Michael Flenov</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ elementarz hakera, Michael Flenov, Wydawnictwo HELION
<b>Rachunkowość część 1</b>, <font color="navy">Anna Kuczyńska-Cesarz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Rachunkowość część 1, Anna Kuczyńska-Cesarz, Wydawnictwo Difin
<b>Układy bezpośredniego wtrysku benzyny w praktyce warsztatowej. Budowa, działanie, diagnostyka</b>, <font color="navy">Antoni Szulborski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Układy bezpośredniego wtrysku benzyny w praktyce warsztatowej. Budowa, działanie, diagnostyka, Antoni Szulborski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Podglądanie Wszechświata + CD Wydanie 2</b>, <font color="navy">Michał Heller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Podglądanie Wszechświata + CD Wydanie 2, Michał Heller, Wydawnictwo Znak
<b>AngularJS Pierwsze kroki</b>, <font color="navy">Dariusz Kalbarczyk, Arkadiusz Kalbarczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
AngularJS Pierwsze kroki, Dariusz Kalbarczyk, Arkadiusz Kalbarczyk, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Fizyka
Laboratorium w szufladzie Fizyka

Laboratorium w szufladzie Fizyka

49.00zł
36.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT

czwartek, 24 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami