Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Uwolnij wartość swojej firmy Klucz do skutecznego wyjścia z inwestycji

Uwolnij wartość swojej firmy Klucz do skutecznego wyjścia z inwestycji

99.00zł
81.18zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie 99.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Autor: Pete Barry

ISBN: 978-83-01-16228-3

Ilośc stron: 272

Data wydania: 10/2010

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!

W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam.

Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej.

Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Repetytorium gimnazjalisty Fizyka</b>, <font color="navy">Małgorzata Tworowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Greg</font>
Repetytorium gimnazjalisty Fizyka, Małgorzata Tworowska, Wydawnictwo Greg
<b>Astronomia Przewodnik Jak poznać tajemnice nocnego nieba</b>, <font color="navy">Will Gater , Anton Vamplew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Astronomia Przewodnik Jak poznać tajemnice nocnego nieba, Will Gater , Anton Vamplew, Wydawnictwo Arkady
<b>Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością</b>, <font color="navy">Tomasz Bartosz Kalinowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością, Tomasz Bartosz Kalinowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Cyberplemiona Analiza zachowań użytkowników Facebooka w trakcie kampanii parlamentarnej</b>, <font color="navy">Paweł Matuszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Cyberplemiona Analiza zachowań użytkowników Facebooka w trakcie kampanii parlamentarnej, Paweł Matuszewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Podstawy mechaniki płynów i hydrauliki</b>, <font color="navy">Romuald Puzyrewski, Jerzy Sawicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy mechaniki płynów i hydrauliki, Romuald Puzyrewski, Jerzy Sawicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wpraw to w ruch. Proste mechanizmy dla wynalazców, majsterkowiczów i artystów</b>, <font color="navy">Dustyn Roberts</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wpraw to w ruch. Proste mechanizmy dla wynalazców, majsterkowiczów i artystów, Dustyn Roberts, Wydawnictwo HELION
<b>Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD</b>, <font color="navy">Jacek M. Rybicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD, Jacek M. Rybicki, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Tablice informatyczne UML</b>, <font color="navy">Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne UML, Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft SQL Server 2014. Optymalizacja zapytań</b>, <font color="navy">Benjamin Nevarez</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft SQL Server 2014. Optymalizacja zapytań, Benjamin Nevarez, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-410: Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Wydanie II

Egzamin 70-410: Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Wydanie II

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION

czwartek, 15 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami