Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Niezwykłe liczby profesora Stewarta

Niezwykłe liczby profesora Stewarta

42.00zł
33.60zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie 99.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Autor: Pete Barry

ISBN: 978-83-01-16228-3

Ilośc stron: 272

Data wydania: 10/2010

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!

W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam.

Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej.

Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Światło w fotografii Magia i nauka Wydanie IV</b>, <font color="navy">Steven Biver , Paul Fuqua , Hunter Fil</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Światło w fotografii Magia i nauka Wydanie IV, Steven Biver , Paul Fuqua , Hunter Fil, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III</b>, <font color="navy">Marcin Żukowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III, Marcin Żukowski, Wydawnictwo Onepress

Biotechnologia żywności, Bednarski Włodzimierz, Reps Arnold, Wydawnictwo WNT

Deadline Zdążyć przed terminem Opowieść (sensacyjna) o zarządzaniu projektami, Tom DeMarco, Wydawnictwo EMKA

Inwestowanie a irracjonalny umysł Podejmuj racjonalne decyzje w nieracjonalnym świecie inwestowania, Robert Koppel, Wydawnictwo CEDEWU

Adaptacyjna rozproszona interpretacja elektrokardiogramu, Piotr Augustyniak, Wydawnictwo EXIT

Mistrzowie rynków finansowych Rozmowy z najlepszymi amerykańskimi inwestorami i graczami giełdowymi, Jack D. Schwager, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie III</b>, <font color="navy">Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie III, Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski, Wydawnictwo Helion

Elektronika wiedzieć więcej Wydanie III, John Watson, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami