Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie 99.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Autor: Pete Barry

ISBN: 978-83-01-16228-3

Ilośc stron: 272

Data wydania: 10/2010

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!

W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam.

Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej.

Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie”, kupili także:

Fantastyczna czterdziestka! Poradnik pozytywnego życia, Agnieszka Ornatowska,Bogusław Stępień, Wydawnictwo Sensus
<b>Asynchroniczność i wielowątkowość w języku C#</b>, <font color="navy">Grzegorz Lang</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Asynchroniczność i wielowątkowość w języku C#, Grzegorz Lang, Wydawnictwo Helion
<b>Algorytmy w służbie klimatu, czyli sekrety globalnego ocieplenia</b>, <font color="navy">Syukuro Manabe , Anthony Broccoli</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Algorytmy w służbie klimatu, czyli sekrety globalnego ocieplenia, Syukuro Manabe , Anthony Broccoli, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Druk 3D. Praktyczny przewodnik po sprzęcie, oprogramowaniu i usługach. Wydanie II</b>, <font color="navy">Liza Wallach Kloski, Nick Kloski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Druk 3D. Praktyczny przewodnik po sprzęcie, oprogramowaniu i usługach. Wydanie II, Liza Wallach Kloski, Nick Kloski, Wydawnictwo Helion

Agile Przewodnik po zwinnych metodykach programowania, Andrew Stellman, Jennifer Greene, Wydawnictwo Helion

Zen i sztuka fotografii Od inspiracji do obrazu, Wayne Rowe, Wydawnictwo Helion
<b>Umysł dziecka Chłonny umysł</b>, <font color="navy">Maria Montessori</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Umysł dziecka Chłonny umysł, Maria Montessori, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kuloodporne strony internetowe Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS Wydanie III, Dan Cederholm, Wydawnictwo Helion

Psychologia poznawcza Wydanie nowe, Edward Nęcka , Jarosław Orzechowski , Błażej Szymura , Szymon Wichary, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami