Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Ocena bezpieczeństwa sieci Poznaj swoją sieć Wydanie III

Ocena bezpieczeństwa sieci Poznaj swoją sieć Wydanie III

79.80zł
63.84zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych 64.90zł 53.22zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Tytuł: Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Autor: Douglas W. Hubbard
ISBN: 978-83-617-3263-1
Ilość stron: 400
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Twarda
Format: 15.8x23.3cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 53.22zł


Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.

Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych.

Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.

Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:
• Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są
• Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami
• Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy

Dowiedz się:
• Jak nie mierzyć ryzyka
• Jak dokonać pomiaru „miękkich” kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych
• Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru
• Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru

Pomiar uniwersalny to gruntowne źródło z analizami przypadków i uzupełniającą treściwą stroną internetową, z której można zaczerpnąć przykłady oparte na arkuszach kalkulacyjnych. Książka pokazuje, jak jej autor, Douglas Hubbard – twórca Ekonomii Informacji Stosowanej – zastosował swoje podejście w różnych branżach.

Przekonasz się, że każdy problem, bez względu na trudność, niedookreślenie lub niepewność nadaje się do zmierzenia z wykorzystaniem sprawdzonych metod. To przejrzysta i przystępna książka, do której będziesz wielokrotnie wracać – bez umiaru.

Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Tytuł książki: "Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych"
Autor: Douglas W. Hubbard
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 53.22zł
Klienci, którzy kupili „Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych”, kupili także:
<b>Zaawansowana rachunkowość finansowa</b>, <font color="navy">Teresa Martyniuk, Danuta Małkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Zaawansowana rachunkowość finansowa, Teresa Martyniuk, Danuta Małkowska, Wydawnictwo PWE
<b>Zasilanie silnika wysokoprężnego mieszaninami ON i EETB</b>, <font color="navy">Wincenty Lotko, Krzysztof Górski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Zasilanie silnika wysokoprężnego mieszaninami ON i EETB, Wincenty Lotko, Krzysztof Górski, Wydawnictwo WNT
<b>Modelowanie procesów produkcyjnych z wykorzystaniem diagramów aktywności języka UML i sieci Petriego</b>, <font color="navy">Agnieszka Lasota</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Modelowanie procesów produkcyjnych z wykorzystaniem diagramów aktywności języka UML i sieci Petriego, Agnieszka Lasota, Wydawnictwo EXIT
<b>12 sekretów sukcesu w biznesie</b>, <font color="navy">Kevin Hogan, Dave Lakhani, Mollie Marti</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
12 sekretów sukcesu w biznesie, Kevin Hogan, Dave Lakhani, Mollie Marti, Wydawnictwo Onepress
<b>Word 2010 PL Poradnik dla początkujących i średnio zaawansowanych</b>, <font color="navy">Bogdan Krzymowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Word 2010 PL Poradnik dla początkujących i średnio zaawansowanych, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP
<b>Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo</b>, <font color="navy">Jarek Szczepański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo, Jarek Szczepański, Wydawnictwo Onepress
<b>Bezpieczeństwo w sieciach Windows</b>, <font color="navy">Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bezpieczeństwo w sieciach Windows, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci</b>, <font color="navy">Nathalie Nahai</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci, Nathalie Nahai, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Modelowanie analiza oraz zarządzanie procesami biznesowymi na potrzeby metodologii Six Sigma z wykorzystaniem narzędzi</b>, <font color="navy">Mirosława Lasek, Bartosz Otmianowski, Marek Pęczkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSISiZ</font>
Modelowanie analiza oraz zarządzanie procesami biznesowymi na potrzeby metodologii Six Sigma z wykorzystaniem narzędzi, Mirosława Lasek, Bartosz Otmianowski, Marek Pęczkowski, Wydawnictwo WSISiZ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Chemia
Repetytorium maturzysty Chemia

Repetytorium maturzysty Chemia

20.00zł
18.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych Bill Karwin HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION

środa, 21 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami