Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Statystyka w zarządzaniu Wydanie II

Statystyka w zarządzaniu Wydanie II

139.00zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych 64.90zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Tytuł: Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Autor: Douglas W. Hubbard
ISBN: 978-83-617-3263-1
Ilość stron: 400
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Twarda
Format: 15.8x23.3cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł


Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.

Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych.

Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.

Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:
• Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są
• Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami
• Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy

Dowiedz się:
• Jak nie mierzyć ryzyka
• Jak dokonać pomiaru „miękkich” kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych
• Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru
• Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru

Pomiar uniwersalny to gruntowne źródło z analizami przypadków i uzupełniającą treściwą stroną internetową, z której można zaczerpnąć przykłady oparte na arkuszach kalkulacyjnych. Książka pokazuje, jak jej autor, Douglas Hubbard – twórca Ekonomii Informacji Stosowanej – zastosował swoje podejście w różnych branżach.

Przekonasz się, że każdy problem, bez względu na trudność, niedookreślenie lub niepewność nadaje się do zmierzenia z wykorzystaniem sprawdzonych metod. To przejrzysta i przystępna książka, do której będziesz wielokrotnie wracać – bez umiaru.

Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych”, kupili także:

Ustawa o prawach konsumenta Umowy zawierane przez internet, Aleksandra Płucienik, Wydawnictwo Naukowe PWN

mod_rewrite Podręcznik administratora, Rich Bowen, Wydawnictwo Helion

Żywienie w sporcie, Irena Celejowa, Wydawnictwo PZWL

Inteligencja erotyczna seks kłamstwa i domowe pielesze, Esther Perel, Wydawnictwo Znak

Bezpieczeństwo teleinformatyczne państwa, Marek Madej, Marcin Terlikowski, Wydawnictwo PISM

Daj się znaleźć w sieci, Heather Lutze, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Protel 99SE pierwsze kroki, Marek Smyczek, Wydawnictwo BTC
<b>Microsoft Word 2019 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Joan Lambert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Microsoft Word 2019 Krok po kroku, Joan Lambert, Wydawnictwo Promise

Naruszenia praw autorskich w internecie, Magdalena Kowalczuk-Szymańska, Olga Sztejnert-Roszak, Wydawnictwo Difin

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami