Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Układy cyfrowe Pierwsze kroki

Układy cyfrowe Pierwsze kroki

79.00zł
67.15zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych 64.90zł 53.22zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Tytuł: Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Autor: Douglas W. Hubbard
ISBN: 978-83-617-3263-1
Ilość stron: 400
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Twarda
Format: 15.8x23.3cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 53.22zł


Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.

Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych.

Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.

Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:
• Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są
• Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami
• Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy

Dowiedz się:
• Jak nie mierzyć ryzyka
• Jak dokonać pomiaru „miękkich” kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych
• Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru
• Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru

Pomiar uniwersalny to gruntowne źródło z analizami przypadków i uzupełniającą treściwą stroną internetową, z której można zaczerpnąć przykłady oparte na arkuszach kalkulacyjnych. Książka pokazuje, jak jej autor, Douglas Hubbard – twórca Ekonomii Informacji Stosowanej – zastosował swoje podejście w różnych branżach.

Przekonasz się, że każdy problem, bez względu na trudność, niedookreślenie lub niepewność nadaje się do zmierzenia z wykorzystaniem sprawdzonych metod. To przejrzysta i przystępna książka, do której będziesz wielokrotnie wracać – bez umiaru.

Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Tytuł książki: "Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych"
Autor: Douglas W. Hubbard
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 53.22zł
Klienci, którzy kupili „Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych”, kupili także:
<b>Rynkowe instrumenty finansowe Wydanie 2</b>, <font color="navy">Andrzej Sopoćko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rynkowe instrumenty finansowe Wydanie 2, Andrzej Sopoćko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>UML 2.x Ćwiczenia zaawansowane</b>, <font color="navy">Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Jacek Maślankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
UML 2.x Ćwiczenia zaawansowane, Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Jacek Maślankowski, Wydawnictwo HELION
<b>ŻYCIE NA MAXA czyli sukces wbrew zasadom</b>, <font color="navy">Paweł Sowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
ŻYCIE NA MAXA czyli sukces wbrew zasadom, Paweł Sowa, Wydawnictwo Sensus
<b>Umowy elektroniczne w obrocie gospodarczym</b>, <font color="navy">Jacek (red.) Gołaczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Umowy elektroniczne w obrocie gospodarczym, Jacek (red.) Gołaczyński, Wydawnictwo Difin
<b>Zintegrowane łańcuchy transportowe</b>, <font color="navy">Iouri N. Semenov, Lyudmyla Filina, Izabela Kotowska, Michał Pluciński,</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zintegrowane łańcuchy transportowe, Iouri N. Semenov, Lyudmyla Filina, Izabela Kotowska, Michał Pluciński,, Wydawnictwo Difin
<b>Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows</b>, <font color="navy">Greg Hoglund, Jamie Butler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows, Greg Hoglund, Jamie Butler, Wydawnictwo HELION
<b>Wprowadzenie do algorytmów kwantowych</b>, <font color="navy">Krzysztof Giaro, Marcin Kamiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Wprowadzenie do algorytmów kwantowych, Krzysztof Giaro, Marcin Kamiński, Wydawnictwo EXIT
<b>Serwis Web 2.0 Od pomysłu do realizacji</b>, <font color="navy">Gottfried Vossen, Stephan Hagema</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Serwis Web 2.0 Od pomysłu do realizacji, Gottfried Vossen, Stephan Hagema, Wydawnictwo HELION
<b>Ciemna materia i dinozaury</b>, <font color="navy">Lisa Randall</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Ciemna materia i dinozaury, Lisa Randall, Wydawnictwo Prószyński
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Ekonometria
Konkurencja i kooperacja Teoria gier w ekonomii i naukach społecznych Wydanie 2

Konkurencja i kooperacja Teoria gier w ekonomii i naukach społecznych Wydanie 2

49.00zł
39.69zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION

środa, 21 sierpień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami