Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Słownik rosyjsko-polski Biznes i gospodarka

Słownik rosyjsko-polski Biznes i gospodarka

79.00zł
58.46zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych 64.90zł 53.22zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Tytuł: Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Autor: Douglas W. Hubbard
ISBN: 978-83-617-3263-1
Ilość stron: 400
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Twarda
Format: 15.8x23.3cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 53.22zł


Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.

Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych.

Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.

Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:
• Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są
• Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami
• Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy

Dowiedz się:
• Jak nie mierzyć ryzyka
• Jak dokonać pomiaru „miękkich” kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych
• Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru
• Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru

Pomiar uniwersalny to gruntowne źródło z analizami przypadków i uzupełniającą treściwą stroną internetową, z której można zaczerpnąć przykłady oparte na arkuszach kalkulacyjnych. Książka pokazuje, jak jej autor, Douglas Hubbard – twórca Ekonomii Informacji Stosowanej – zastosował swoje podejście w różnych branżach.

Przekonasz się, że każdy problem, bez względu na trudność, niedookreślenie lub niepewność nadaje się do zmierzenia z wykorzystaniem sprawdzonych metod. To przejrzysta i przystępna książka, do której będziesz wielokrotnie wracać – bez umiaru.

Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Tytuł książki: "Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych"
Autor: Douglas W. Hubbard
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 53.22zł
Klienci, którzy kupili „Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych”, kupili także:
<b>Eden. Nowy początek</b>, <font color="navy">Mia Sheridan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Eden. Nowy początek, Mia Sheridan, Wydawnictwo Septem
<b>Ogólnopolskie Wystawy Znaków Graficznych</b>, <font color="navy">Wawrzkiewicz Rene, Hardziej Patryk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Karakter</font>
Ogólnopolskie Wystawy Znaków Graficznych, Wawrzkiewicz Rene, Hardziej Patryk, Wydawnictwo Karakter
<b>Doskonalenie zarządzania organizacją w praktyce</b>, <font color="navy">Jerzy Kowalczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Doskonalenie zarządzania organizacją w praktyce, Jerzy Kowalczyk, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Dlaczego mądrzy ludzie popełniają głupstwa finansowe? Przestań marnować pieniądze i zarabiaj NAPRAWDĘ</b>, <font color="navy">Gary Belsky, Thomas Gilovich</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Dlaczego mądrzy ludzie popełniają głupstwa finansowe? Przestań marnować pieniądze i zarabiaj NAPRAWDĘ, Gary Belsky, Thomas Gilovich, Wydawnictwo Onepress
<b>OpenGL w praktyce</b>, <font color="navy">Janusz Ganczarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
OpenGL w praktyce, Janusz Ganczarski, Wydawnictwo BTC
<b>Fotografia cyfrowa według Davida Pogue'a</b>, <font color="navy">David Pogue</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia cyfrowa według Davida Pogue'a, David Pogue, Wydawnictwo HELION
<b>Rodzynki studenckie, czyli co się wykłada na wykładach</b>, <font color="navy">Joe Monster</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Rodzynki studenckie, czyli co się wykłada na wykładach, Joe Monster, Wydawnictwo Onepress
<b>Stylizacja Elementy projektowania fryzur Podręcznik</b>, <font color="navy">Gerhard Luhr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Stylizacja Elementy projektowania fryzur Podręcznik, Gerhard Luhr, Wydawnictwo REA
<b>Statystyka społeczna</b>, <font color="navy">Tomasz Panek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Statystyka społeczna, Tomasz Panek, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II

Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II

69.00zł
48.99zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION

czwartek, 19 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami