Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Układy elektroniczne część 2. Układy analogowe nieliniowe i impulsowe

Układy elektroniczne część 2. Układy analogowe nieliniowe i impulsowe

46.20zł
37.42zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych 64.90zł 53.22zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Tytuł: Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Autor: Douglas W. Hubbard
ISBN: 978-83-617-3263-1
Ilość stron: 400
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Twarda
Format: 15.8x23.3cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 53.22zł


Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.

Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych.

Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.

Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:
• Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są
• Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami
• Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy

Dowiedz się:
• Jak nie mierzyć ryzyka
• Jak dokonać pomiaru „miękkich” kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych
• Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru
• Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru

Pomiar uniwersalny to gruntowne źródło z analizami przypadków i uzupełniającą treściwą stroną internetową, z której można zaczerpnąć przykłady oparte na arkuszach kalkulacyjnych. Książka pokazuje, jak jej autor, Douglas Hubbard – twórca Ekonomii Informacji Stosowanej – zastosował swoje podejście w różnych branżach.

Przekonasz się, że każdy problem, bez względu na trudność, niedookreślenie lub niepewność nadaje się do zmierzenia z wykorzystaniem sprawdzonych metod. To przejrzysta i przystępna książka, do której będziesz wielokrotnie wracać – bez umiaru.

Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Tytuł książki: "Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych"
Autor: Douglas W. Hubbard
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 53.22zł
Klienci, którzy kupili „Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych”, kupili także:
<b>Wskaźniki marketingowe Wydanie 4</b>, <font color="navy">Robert Kozielski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Wskaźniki marketingowe Wydanie 4, Robert Kozielski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone</b>, <font color="navy">Joanna Wrycza-Bekier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone, Joanna Wrycza-Bekier, Wydawnictwo Onepress
<b>Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie</b>, <font color="navy">Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie, Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński, Wydawnictwo Onepress
<b>Java obsługa wyjątków usuwanie błędów i testowanie kodu</b>, <font color="navy">Stephen Stelting</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java obsługa wyjątków usuwanie błędów i testowanie kodu, Stephen Stelting, Wydawnictwo HELION
<b>Silniki pojazdów samochodowych Podstawy budowy, diagnozowania i naprawy</b>, <font color="navy">Piotr Zając</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Silniki pojazdów samochodowych Podstawy budowy, diagnozowania i naprawy, Piotr Zając, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Audyt wewnętrzny w doskonaleniu instytucji Aspekty teoretyczno-metodologiczne i praktyczne</b>, <font color="navy">Marek Lisiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Audyt wewnętrzny w doskonaleniu instytucji Aspekty teoretyczno-metodologiczne i praktyczne, Marek Lisiński, Wydawnictwo PWE
<b>Jak poderwać dziewczynę? Poznaj tajemnice uwodzenia, flirtu i podrywu. Wydanie 2</b>, <font color="navy">Tomasz Marzec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Jak poderwać dziewczynę? Poznaj tajemnice uwodzenia, flirtu i podrywu. Wydanie 2, Tomasz Marzec, Wydawnictwo Sensus
<b>Pre-press Poradnik dla grafików Pre press</b>, <font color="navy">Gavin Ambrose, Paul Harris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Pre-press Poradnik dla grafików Pre press, Gavin Ambrose, Paul Harris, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Renowacja mebli</b>, <font color="navy">Michele Gambii</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Renowacja mebli, Michele Gambii, Wydawnictwo Arkady
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Matematyka
Geometria wykreślna z perspektywą stosowaną Wydanie 6

Geometria wykreślna z perspektywą stosowaną Wydanie 6

49.00zł
39.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Projekty elektroniczne dla bystrzaków Earl Boysen, Nancy C. Muir Septem

środa, 25 listopad 2020   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami