Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Programowanie aplikacji dla Sklepu Windows w C#. Projektowanie innowacyjnych aplikacji sklepu Windows przy użyciu WinRT

Programowanie aplikacji dla Sklepu Windows w C#. Projektowanie innowacyjnych aplikacji sklepu Windows przy użyciu WinRT

92.40zł
69.30zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych 64.90zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Tytuł: Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Autor: Douglas W. Hubbard
ISBN: 978-83-617-3263-1
Ilość stron: 400
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Twarda
Format: 15.8x23.3cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł


Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.

Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych.

Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.

Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:
• Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są
• Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami
• Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy

Dowiedz się:
• Jak nie mierzyć ryzyka
• Jak dokonać pomiaru „miękkich” kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych
• Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru
• Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru

Pomiar uniwersalny to gruntowne źródło z analizami przypadków i uzupełniającą treściwą stroną internetową, z której można zaczerpnąć przykłady oparte na arkuszach kalkulacyjnych. Książka pokazuje, jak jej autor, Douglas Hubbard – twórca Ekonomii Informacji Stosowanej – zastosował swoje podejście w różnych branżach.

Przekonasz się, że każdy problem, bez względu na trudność, niedookreślenie lub niepewność nadaje się do zmierzenia z wykorzystaniem sprawdzonych metod. To przejrzysta i przystępna książka, do której będziesz wielokrotnie wracać – bez umiaru.

Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych”, kupili także:

Historia Ewolucji, Steve Parker , Alice Roberts, Wydawnictwo Arkady

Analityk systemów Przygotowanie do egzaminu z inżynierii wymagań, Karolina Zmitrowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak osiągać sukcesy w nauce Uwaga, równowaga, koordynacja. Wydanie nowe</b>, <font color="navy">Sally Goddard-Blythe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Jak osiągać sukcesy w nauce Uwaga, równowaga, koordynacja. Wydanie nowe, Sally Goddard-Blythe, Wydawnictwo Naukowe PWN

Język C++ Standard ISO w praktyce, Wiesław Porębski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy</b>, <font color="navy">James Densmore</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy, James Densmore, Wydawnictwo Helion

Psychologia dla bystrzaków. Wydanie II, Adam Cash, Wydawnictwo Septem

Badania marketingowe w małej firmie, Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman, Wydawnictwo Onepress

Przeciw bogom Niezwykłe dzieje ryzyka, Peter L. Bernstein, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie</b>, <font color="navy">Mike Michalowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie, Mike Michalowicz, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami