Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Excel 2016. VBA i makra

Excel 2016. VBA i makra

98.70zł
78.96zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych 64.90zł 53.22zł
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Tytuł: Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Autor: Douglas W. Hubbard
ISBN: 978-83-617-3263-1
Ilość stron: 400
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Twarda
Format: 15.8x23.3cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 53.22zł


Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.

Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych.

Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.

Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:
• Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są
• Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami
• Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy

Dowiedz się:
• Jak nie mierzyć ryzyka
• Jak dokonać pomiaru „miękkich” kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych
• Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru
• Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru

Pomiar uniwersalny to gruntowne źródło z analizami przypadków i uzupełniającą treściwą stroną internetową, z której można zaczerpnąć przykłady oparte na arkuszach kalkulacyjnych. Książka pokazuje, jak jej autor, Douglas Hubbard – twórca Ekonomii Informacji Stosowanej – zastosował swoje podejście w różnych branżach.

Przekonasz się, że każdy problem, bez względu na trudność, niedookreślenie lub niepewność nadaje się do zmierzenia z wykorzystaniem sprawdzonych metod. To przejrzysta i przystępna książka, do której będziesz wielokrotnie wracać – bez umiaru.

Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Tytuł książki: "Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych"
Autor: Douglas W. Hubbard
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 53.22zł
Klienci, którzy kupili „Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych”, kupili także:
<b>Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu</b>, <font color="navy">Katarzyna Żbikowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu, Katarzyna Żbikowska, Wydawnictwo Onepress
<b>Myśliwce aliantów 1939-1945</b>, <font color="navy">Christ Chant</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Myśliwce aliantów 1939-1945, Christ Chant, Wydawnictwo Bellona
<b>Silniki pojazdów samochodowych - Rea</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Silniki pojazdów samochodowych - Rea, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA
<b>NLP dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">Romilla Ready, Kate Burton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
NLP dla bystrzaków. Wydanie II, Romilla Ready, Kate Burton, Wydawnictwo Septem
<b>Teoria grafów w zarządzaniu produkcją</b>, <font color="navy">Ewa Grandys</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Teoria grafów w zarządzaniu produkcją, Ewa Grandys, Wydawnictwo PWE
<b>Chemia filozoficzna</b>, <font color="navy">Jakub Barner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Aspra</font>
Chemia filozoficzna, Jakub Barner, Wydawnictwo Aspra
<b>Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Agnieszka Dejnaka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone, Agnieszka Dejnaka, Wydawnictwo Onepress
<b>Słownik naukowo-techniczny polsko-angielski Wydanie IX</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Słownik naukowo-techniczny polsko-angielski Wydanie IX, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw Część 2</b>, <font color="navy">Andrzej Szymonik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw Część 2, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
60.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION

wtorek, 22 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami