Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Słowniki » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Liczby Ich dzieje rodzaje własności

Liczby Ich dzieje rodzaje własności

44.00zł
35.20zł
Polsko-angielski słownik biznesu 39.00zł 31.59zł
Polsko-angielski słownik biznesu

Tytuł: Polsko-angielski słownik biznesu
Autor: Wyżyński Tomasz
ISBN: 978-83-7926-031-7
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2013
Format: 12.5x19.5cm
Wydawnictwo: WNT
Cena: 39.00zł 31.59zł


To podręczne kompendium przeszło 6000 podstawowych terminów i wyrażeń związanych ze współczesną gospodarką rynkową, obejmujące zwłaszcza takie obszary, jak: handel zagraniczny, bankowość, finanse, zarządzanie, prawo handlowe, ubezpieczenia, podatki, cła, księgowość, obrót papierami wartościowymi.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 31,59zł

Polsko-angielski słownik biznesu
Tytuł książki: "Polsko-angielski słownik biznesu"
Autor: Wyżyński Tomasz
Wydawnictwo: WNT
Cena: 39.00zł 31.59zł
Klienci, którzy kupili „Polsko-angielski słownik biznesu”, kupili także:

Przekładnie śrubowe kulkowe, Jerzy Z. Sobolewski, Wydawnictwo WNT

Ćwiczenia z logiki, Barbara Stanosz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie usług WCF Wydanie III, Juval Löwy, Wydawnictwo Helion

Kobiety przejmują ster 99 sposobów na sukces zawodowy i osobisty, Lois P. Frankel, Wydawnictwo Onepress

Nowoczesny trening siłowy Jak zbudować szczupłą i muskularną sylwetkę, Ian King, Lou Schuler, Wydawnictwo GALAKTYKA

Wszystko zaczyna się w głowie. Planuj, działaj, nie marudź!, Karolina Cwalina, Wydawnictwo Sensus

Regaty, Krzysztof Baranowski, Wydawnictwo Alma-Press

Agile Przewodnik po zwinnych metodykach programowania, Andrew Stellman, Jennifer Greene, Wydawnictwo Helion

Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta, Dominika Maison, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami