Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Polski e-konsument - typologia, zachowania 34.90zł 26.18zł
Polski e-konsument - typologia, zachowania

Tytuł: Polski e-konsument - typologia, zachowania
Autor: Magdalena Jaciow, Robert Wolny
ISBN: 978-83-246-3402-6
Ilość stron: 192
Data wydania: 09/2011
Format: 180x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.

Rozdziały:

Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne (9)
1. E-konsument i jego zachowania nabywcze (10)
2. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta (17)

Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodologiczne (27)
1. Źródła informacji o e-konsumencie (28)
2. Metody i techniki badania e-konsumenta (40)
3. Założenia metodologiczne badania polskiego e-konsumenta (48)

Rozdział 3. Jaki jest polski e-konsument? - dylematy poznawcze (57)
1. Portret demograficzny, społeczno-zawodowy i ekonomiczny polskiego e-konsumenta (58)
2. Portret psychologiczny polskiego e-konsumenta (65)
3. Czas wolny polskiego e-konsumenta (78)
4. Internet w życiu polskiego e-konsumenta (96)

Rozdział 4. Jak kupuje polski e-konsument? - dylematy poznawcze (107)
1. Struktura asortymentowa koszyka zakupów polskiego e-konsumenta (108)
2. Motywy dokonywania zakupów w sieci (112)
3. Źródła informacji o ofercie produktowej w sieci (116)
4. Determinanty wyboru produktów (132)
5. Miejsca i warunki zakupów w sieci (144)

Rozdział 5. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne (167)
1. Typy polskiego e-konsumenta (167)
2. Wytyczne do działań marketingowych w handlu elektronicznym (178)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Polski e-konsument - typologia, zachowania
Tytuł książki: "Polski e-konsument - typologia, zachowania"
Autor: Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Polski e-konsument - typologia, zachowania”, kupili także:

Potęga pieniądza Finansowa historia świata, Niall Ferguson, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

Wartość godziwa Potencjał informacyjny, Alicja Mazur, Wydawnictwo Difin
<b>Kobieta Kompletna. Przestań szukać szczęścia, bądź szczęśliwa</b>, <font color="navy">Sylwia Kocoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kobieta Kompletna. Przestań szukać szczęścia, bądź szczęśliwa, Sylwia Kocoń, Wydawnictwo Onepress

Sedymentacja cząstek ciała stałego Podstawy teorii z przykładami zastosowań, Ryszard Błażejewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw, Paweł Zakrzewski, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość finansowa Ujęcie sprawozdawcze i ewidencyjne Podręcznik Wydanie II, Ewa Walińska, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Praca z Microsoft DYNAMICS CRM 3.0, Mike Snyder, Jim Steger, Wydawnictwo Microsoft Press

Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Wydanie II rozszerzone, Aleksander Binsztok, Wydawnictwo Onepress
<b>Fizjologia roślin Wydanie IV</b>, <font color="navy">Adriana Szmidt-Jaworska , Jan Kopcewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fizjologia roślin Wydanie IV, Adriana Szmidt-Jaworska , Jan Kopcewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami