Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka matematyczna w zadaniach Tom 1 Rachunek prawdopodobieństwa

Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka matematyczna w zadaniach Tom 1 Rachunek prawdopodobieństwa

39.00zł
Polski e-konsument - typologia, zachowania 34.90zł 26.18zł
Polski e-konsument - typologia, zachowania

Tytuł: Polski e-konsument - typologia, zachowania
Autor: Magdalena Jaciow, Robert Wolny
ISBN: 978-83-246-3402-6
Ilość stron: 192
Data wydania: 09/2011
Format: 180x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.

Rozdziały:

Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne (9)
1. E-konsument i jego zachowania nabywcze (10)
2. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta (17)

Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodologiczne (27)
1. Źródła informacji o e-konsumencie (28)
2. Metody i techniki badania e-konsumenta (40)
3. Założenia metodologiczne badania polskiego e-konsumenta (48)

Rozdział 3. Jaki jest polski e-konsument? - dylematy poznawcze (57)
1. Portret demograficzny, społeczno-zawodowy i ekonomiczny polskiego e-konsumenta (58)
2. Portret psychologiczny polskiego e-konsumenta (65)
3. Czas wolny polskiego e-konsumenta (78)
4. Internet w życiu polskiego e-konsumenta (96)

Rozdział 4. Jak kupuje polski e-konsument? - dylematy poznawcze (107)
1. Struktura asortymentowa koszyka zakupów polskiego e-konsumenta (108)
2. Motywy dokonywania zakupów w sieci (112)
3. Źródła informacji o ofercie produktowej w sieci (116)
4. Determinanty wyboru produktów (132)
5. Miejsca i warunki zakupów w sieci (144)

Rozdział 5. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne (167)
1. Typy polskiego e-konsumenta (167)
2. Wytyczne do działań marketingowych w handlu elektronicznym (178)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Polski e-konsument - typologia, zachowania
Tytuł książki: "Polski e-konsument - typologia, zachowania"
Autor: Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Polski e-konsument - typologia, zachowania”, kupili także:

Elementy i układy elektroniczne w pytaniach i odpowiedziach Wydanie V, Mirosław Rusek. Jerzy Pasierbiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Perl wprowadzenie wydanie IV, Randall L. Schwartz, Tom Phoenix, Brian d'Foy, Wydawnictwo Helion

Niepokorny umysł Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego, Roger L. Martin, Wydawnictwo Onepress

Statystyka społeczna, Tomasz Panek, Wydawnictwo PWE

10-procentowy przedsiębiorca. Stwórz swój mikrobiznes bez rezygnacji z etatu, Patrick J. McGinnis, Wydawnictwo Onepress

Potęga podświadomości Hipnoza i psychostymulacja Wydanie rozszerzone, Maria Szulc, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie</b>, <font color="navy">Mike Michalowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie, Mike Michalowicz, Wydawnictwo Onepress

Koło matematyczne w gimnazjum, Zbigniew Bobiński, Piotr Nodzyński, Mirosław Uscki, Wydawnictwo Aksjomat
<b>React od podstaw. Nowoczesne wzorce tworzenia aplikacji. Wydanie II</b>, <font color="navy">Eve Porcello, Alex Banks</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
React od podstaw. Nowoczesne wzorce tworzenia aplikacji. Wydanie II, Eve Porcello, Alex Banks, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami