Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Polski e-konsument - typologia, zachowania 34.90zł 26.18zł
Polski e-konsument - typologia, zachowania

Tytuł: Polski e-konsument - typologia, zachowania
Autor: Magdalena Jaciow, Robert Wolny
ISBN: 978-83-246-3402-6
Ilość stron: 192
Data wydania: 09/2011
Format: 180x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.

Rozdziały:

Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne (9)
1. E-konsument i jego zachowania nabywcze (10)
2. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta (17)

Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodologiczne (27)
1. Źródła informacji o e-konsumencie (28)
2. Metody i techniki badania e-konsumenta (40)
3. Założenia metodologiczne badania polskiego e-konsumenta (48)

Rozdział 3. Jaki jest polski e-konsument? - dylematy poznawcze (57)
1. Portret demograficzny, społeczno-zawodowy i ekonomiczny polskiego e-konsumenta (58)
2. Portret psychologiczny polskiego e-konsumenta (65)
3. Czas wolny polskiego e-konsumenta (78)
4. Internet w życiu polskiego e-konsumenta (96)

Rozdział 4. Jak kupuje polski e-konsument? - dylematy poznawcze (107)
1. Struktura asortymentowa koszyka zakupów polskiego e-konsumenta (108)
2. Motywy dokonywania zakupów w sieci (112)
3. Źródła informacji o ofercie produktowej w sieci (116)
4. Determinanty wyboru produktów (132)
5. Miejsca i warunki zakupów w sieci (144)

Rozdział 5. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne (167)
1. Typy polskiego e-konsumenta (167)
2. Wytyczne do działań marketingowych w handlu elektronicznym (178)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Polski e-konsument - typologia, zachowania
Tytuł książki: "Polski e-konsument - typologia, zachowania"
Autor: Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Polski e-konsument - typologia, zachowania”, kupili także:
<b>Content marketing. Od strategii do efektów</b>, <font color="navy">Justyna Bakalarska-Stankiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Content marketing. Od strategii do efektów, Justyna Bakalarska-Stankiewicz, Wydawnictwo Onepress

Doktryna szoku Jak współczesny kapitalizm wykorzystuje klęski żywiołowe i kryzysy społeczne, Naomi Klein, Wydawnictwo Muza
<b>Power4Change. Sztuka osiągania celów</b>, <font color="navy">Marek Kamiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Power4Change. Sztuka osiągania celów, Marek Kamiński, Wydawnictwo Onepress

Mechanika techniczna Tom 2 Kinematyka i dynamika Wydanie V, Jan Misiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nawyk produktywności. Wszystko, czego potrzebujesz, aby osiągać w życiu maksymalne efekty, Agnieszka Jarzębowska, Wydawnictwo Onepress
<b>Skazany na sukces. Kariera w Data Science</b>, <font color="navy">Jacqueline Nolis, Emily Robinson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Skazany na sukces. Kariera w Data Science, Jacqueline Nolis, Emily Robinson, Wydawnictwo Helion

Telekomunikacja wiedzieć więcej, Richard Read, Wydawnictwo WKiŁ

Taka praca nie ma sensu! Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników, Tony Schwartz, Wydawnictwo MT Biznes

Wojny walutowe Nadejście kolejnego globalnego kryzysu, James Rickards, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami