Autor: James P. Lewis
ISBN: 83-7361-943-7
Ilość stron: 200
Data wydania: 12/2005
Tak będą działać organizacje w następnych latach. A gdzie Ty wtedy będziesz: razem z nimi czy za nimi? Jeśli chcesz być z nimi, to przeczytaj tę książkę i opanuj podstawy zarządzania projektami - dyscypliny o sprawnym prowadzeniu działań o kluczowym znaczeniu dla rozwoju organizacji. Jeśli chcesz przetrwać, naucz się pracować mądrzej i niekoniecznie ciężej - naucz się dobrze zarządzać projektami.
Opanuj wszystkie najważniejsze czynności potrzebne w zarządzaniu projektem: od określania celów projektu do zarządzania zespołem projektowym, monitorowania prac projektowych i mierzenia rezultatów tych działań. Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia autora -- uznanego eksperta w dziedzinie zarządzania projektami. Poznaj podstawowe narzędzia, które pomogą Ci zarządzać projektami: od oprogramowania do tworzenia harmonogramu projektu do narzędzi monitorowania i mierzenia odchyleń od przyjętego planu.
W tej książce znajdziesz praktyczną wiedzę podaną w przystępny i przejrzysty sposób, a także wiele ćwiczeń, które pomogą Ci tę wiedzę utrwalić i zastosować w Twojej organizacji. Dowiesz się:
- jak unikać pułapek czyhających na niedoświadczonych kierowników projektów;
- co zrobić przed rozpoczęciem projektu: właściwe określenie problemu, przygotowanie użytecznego planu i harmonogramu;
- jak wprowadzać do projektu zmiany w trakcie jego realizacji;
- jak zarządzać zespołem projektowym: od rekrutacji i przydzielania zadań do kontrolowania prac zespołu;
- jak korzystać z narzędzi informatycznych: co robić i czego nie robić z oprogramowaniem do zarządzania projektami;
- jak mierzyć i oceniać efektywność i wydajność realizacji projektu;
- jak uzyskać certyfikat Project Management Professional (PMP®) oferowany przez Project Management Institute.
Podstawy zarządzania projektami to niezastąpione, łatwe w wykorzystaniu źródło informacji o zarządzaniu projektami w każdej organizacji. Pomoże Ci podnieść efektywność i obniżyć koszty na każdym etapie prac.
Rozdziały:
Rozdział 1. Ogólnie o zarządzaniu projektami (13)
Rozdział 2. Planowanie projektu (37)
Rozdział 3. Określanie misji, wizji i celów projektu (53)
Rozdział 4. Wykorzystanie struktury podziału pracy do planowania projektu (67)
Rozdział 5. Harmonogramowanie prac w projekcie (83)
Rozdział 6. Tworzenie użytecznego harmonogramu (99)
Rozdział 7. Kontrola i ocena projektu (123)
Rozdział 8. Wykorzystanie analizy wartości wypracowanej w kontroli projektu (141)
Rozdział 9. Kierowanie zespołem projektu (161)
Rozdział 10. Sprawne zarządzanie projektami w naszej firmie (177)
Dodatek A. Odpowiedzi do ćwiczeń (185)
Dodatek B. Źródła i literatura uzupełniająca (189)
Podstawy zarządzania projektami Zdobywanie kwalifikacji pozwalających wyprzedzić konkurencję --- Pozycja niedostępna.---
|