Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Nasz Wszechświat Wszystko,co wiemy,czego nie wiemy, i jeszcze więcej

Nasz Wszechświat Wszystko,co wiemy,czego nie wiemy, i jeszcze więcej

43.00zł
34.40zł
Podstawy zarządzania organizacjami Wydanie 2 84.90zł
Podstawy zarządzania organizacjami Wydanie 2

Autor: Ricky W. Griffin

ISBN: 978-83-01-16471-3

Ilość stron: 806

Data wydania: 11/2014 (wydanie 2)

Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika mistrza "wiedzy tajemnej" o zarządzaniu organizacją – Ricky'ego W. Griffina!

W porównaniu do poprzedniego wydania dokonano następujących zmian:
• szerzej omówiono najnowsze tendencje w zarządzaniu – techniki informacyjne, zarządzanie globalne, rolę jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa,
• zintegrowano strukturę wykładu,
• lepiej wyważono proporcje między teorią a praktyką – zastosowano większą liczbę przykładów,
• opisano przypadki dotyczące małych firm i organizacji non-profit,
podano nowe rozwiązania dydaktyczne.

Pozycja przeznaczona dla studentów i wykładowców wydziałów ekonomii, organizacji i zarządzania, szkół policealnych i zarządzania, dla słuchaczy politechnik na wydziałach organizacji i zarządzania produkcją oraz dla studentów innych wydziałów do przedmiotu zarządzanie, a także dla osób dokształcających się.

Rozdziały:

Część I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA
1. Zarządzanie i praca menedżera 3
2. Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania 36

Część II. ŚRODOWISKOWY KONTEKST ZARZĄDZANIA
3. Otoczenie organizacji i menedżerów 73
4. Etyczne i społeczne otoczenie organizacji 107
5. Globalny kontekst zarządzania 141
6. Otoczenie kulturowe i wielokulturowe 176

Część III. PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI
7. Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji 209
8. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne 243
9. Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów 280
10. Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw 310

Część IV. PROCES ORGANIZOWANIA
11. Podstawowe elementy organizowania 341
12. Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji 374
13. Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami 406
14. Zarządzanie zasobami ludzkimi 439

Część V. PROCES PRZEWODZENIA
15. Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach 479
16. Motywowanie pracowników do wykonywania pracy 517
17. Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników 552
18. Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się 588
19. Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi 619

Część VI. PROCES KONTROLOWANIA
20. Podstawowe elementy kontrolowania 654
21. Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach 687
22. Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną 721

Dodatek. Narzędzia służące do planowania i podejmowania decyzji 749

Podstawy zarządzania organizacjami Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Podstawy zarządzania organizacjami Wydanie 2”, kupili także:

Zbiór pytań i zadań testowych z fizyki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, Jadwiga Salach, Wiesław Salach, Wydawnictwo ZanKor

Poradnik mechanika REA, Joachim Potrykus, Wydawnictwo REA

Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek, Jonah Berger, Wydawnictwo MT Biznes

Przywództwo dla bystrzaków, Marshall Loeb, Stephen Kindel, Wydawnictwo Onepress

Czynnik zwrotny w bitwach Przypadek i głupota od Troi do Zatoki Perskiej, Erik Durschmied, Wydawnictwo Amber

Nowoczesna dietetyczna książka kucharska, Zofia Wieczorek-Chełmińska, Wydawnictwo PZWL

Systemy logistyczne Część 1, T. Nowakowski, Wydawnictwo Difin

Myśliwce aliantów 1939-1945, Christ Chant, Wydawnictwo Bellona

Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat, Mark Joyner, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami