Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Spal tę wodę Jak zmienić wodę w ogień, zrobić diament z masła i inne cuda z krainy pierwiastków

Spal tę wodę Jak zmienić wodę w ogień, zrobić diament z masła i inne cuda z krainy pierwiastków

38.00zł
32.30zł
Podstawy zarządzania organizacjami Wydanie 2 84.90zł
Podstawy zarządzania organizacjami Wydanie 2

Autor: Ricky W. Griffin

ISBN: 978-83-01-16471-3

Ilość stron: 806

Data wydania: 11/2014 (wydanie 2)

Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika mistrza "wiedzy tajemnej" o zarządzaniu organizacją – Ricky'ego W. Griffina!

W porównaniu do poprzedniego wydania dokonano następujących zmian:
• szerzej omówiono najnowsze tendencje w zarządzaniu – techniki informacyjne, zarządzanie globalne, rolę jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa,
• zintegrowano strukturę wykładu,
• lepiej wyważono proporcje między teorią a praktyką – zastosowano większą liczbę przykładów,
• opisano przypadki dotyczące małych firm i organizacji non-profit,
podano nowe rozwiązania dydaktyczne.

Pozycja przeznaczona dla studentów i wykładowców wydziałów ekonomii, organizacji i zarządzania, szkół policealnych i zarządzania, dla słuchaczy politechnik na wydziałach organizacji i zarządzania produkcją oraz dla studentów innych wydziałów do przedmiotu zarządzanie, a także dla osób dokształcających się.

Rozdziały:

Część I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA
1. Zarządzanie i praca menedżera 3
2. Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania 36

Część II. ŚRODOWISKOWY KONTEKST ZARZĄDZANIA
3. Otoczenie organizacji i menedżerów 73
4. Etyczne i społeczne otoczenie organizacji 107
5. Globalny kontekst zarządzania 141
6. Otoczenie kulturowe i wielokulturowe 176

Część III. PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI
7. Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji 209
8. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne 243
9. Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów 280
10. Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw 310

Część IV. PROCES ORGANIZOWANIA
11. Podstawowe elementy organizowania 341
12. Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji 374
13. Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami 406
14. Zarządzanie zasobami ludzkimi 439

Część V. PROCES PRZEWODZENIA
15. Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach 479
16. Motywowanie pracowników do wykonywania pracy 517
17. Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników 552
18. Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się 588
19. Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi 619

Część VI. PROCES KONTROLOWANIA
20. Podstawowe elementy kontrolowania 654
21. Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach 687
22. Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną 721

Dodatek. Narzędzia służące do planowania i podejmowania decyzji 749

Podstawy zarządzania organizacjami Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Podstawy zarządzania organizacjami Wydanie 2”, kupili także:

Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian, Neal Ford, Rebecca Parsons, Patrick Kua, Wydawnictwo Helion

Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna, Karol Łopaciński, Wydawnictwo PWE

Ścieżka kariery zawodowej Osobisty mentor - Harvard Business Press, Harvard Business Press, Wydawnictwo Onepress

Microsoft Windows Server 2003 Planowanie organizacji serwera Resource kit, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press

Flash CS5 PL Professional Ćwiczenia praktyczne, Joanna Pasek, Krzysztof Pasek, Wydawnictwo Helion

Polsko-angielski słownik informatyczny z wymową Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze, Dagmara Bożek-Andryszczak, Wydawnictwo Bezdroża

Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce, Artur Borcuch, Wydawnictwo CEDEWU

Pro Tools 8 ilustrowany przewodnik, Krzysztof Maszota, Wydawnictwo Audiologos

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami