Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Neandertalczyk Odkryty na nowo. Współczesna nauka pisze nową historię neandertalczyków

Neandertalczyk Odkryty na nowo. Współczesna nauka pisze nową historię neandertalczyków

55.00zł
46.75zł
Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania 49.90zł
Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania

Autor: Magdalena Dołhasz, Janusz Fudaliński, Małgorzata Kosała, Halina Smutek

ISBN: 978-83-01-15808-8

Ilość stron: 268

Data wydania: 04/2009

Podręcznik obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania organizacjami – jest ściśle dostosowany do nowych wymagań programowych nauczania przedmiotu podstawy zarządzania.

Przedstawiono w nim m.in.:
• podstawowe definicje organizacji oraz opis ich najważniejszych modeli,
• koncepcje różnych szkół zarządzania i ewolucję podejścia do zarządzania organizacją,
• najważniejsze kwestie związane z zarządzaniem współczesną organizacją, takie jak: strategie organizacyjne, podejście do innowacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, kultura organizacyjna, podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.

Książka jest adresowana do wykładowców i studentów szkół państwowych i prywatnych na kierunkach: zarządzanie (do przedmiotu podstawy zarządzania), prawo, politologia, stosunki międzynarodowe, europeistyka, ekonomia, polityka społeczna, administracja publiczna, a także do praktyków gospodarczych i przedsiębiorców.

 

Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania”, kupili także:

Statystyka dla ekonomistów Wydanie 3, Beata Pułaska-Turyna, Wydawnictwo Difin

Komputer PC ćwiczenia praktyczne wydanie II, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion
<b>Przeciwdziałanie suszy Retencja wody w systemie zarządzania kryzysowego Polski</b>, <font color="navy">Jarosław Gryz , Sławomir Gromadzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przeciwdziałanie suszy Retencja wody w systemie zarządzania kryzysowego Polski, Jarosław Gryz , Sławomir Gromadzki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Google Cloud Certified Professional Cloud Architect. Wprowadzenie do platformy i materiały egzaminacyjne. Wydanie II, Soumen Chatterjee, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do algorytmów, Thomas H. Cormen, Charles E. Leiserson, Ronald Rivest, Clifford Stein, Wydawnictwo Naukowe PWN

Fizyka cieplna budowli w praktyce Obliczenia cieplno-wilgotnościowe, Andrzej Dylla, Wydawnictwo Naukowe PWN

Informatyka gospodarcza Tom 3, Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Katarzyna Rostek, Artur Gąsiorkiewicz, Wydawnictwo C.H. BECK

Poradnik autora, tłumacza i redaktora, Barbara Osuchowska, Wydawnictwo EXIT

Mindfulness dla dzieci. Poczuj radość, spokój i kontrolę, Carole P. Roman, J. Robin Albertson-Wren, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami