Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Niedokończona rewolucja Einsteina W poszukiwaniu tego, co leży poza granicami teorii kwantowej

Niedokończona rewolucja Einsteina W poszukiwaniu tego, co leży poza granicami teorii kwantowej

45.00zł
33.75zł
Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania 49.90zł
Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania

Autor: Magdalena Dołhasz, Janusz Fudaliński, Małgorzata Kosała, Halina Smutek

ISBN: 978-83-01-15808-8

Ilość stron: 268

Data wydania: 04/2009

Podręcznik obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania organizacjami – jest ściśle dostosowany do nowych wymagań programowych nauczania przedmiotu podstawy zarządzania.

Przedstawiono w nim m.in.:
• podstawowe definicje organizacji oraz opis ich najważniejszych modeli,
• koncepcje różnych szkół zarządzania i ewolucję podejścia do zarządzania organizacją,
• najważniejsze kwestie związane z zarządzaniem współczesną organizacją, takie jak: strategie organizacyjne, podejście do innowacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, kultura organizacyjna, podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.

Książka jest adresowana do wykładowców i studentów szkół państwowych i prywatnych na kierunkach: zarządzanie (do przedmiotu podstawy zarządzania), prawo, politologia, stosunki międzynarodowe, europeistyka, ekonomia, polityka społeczna, administracja publiczna, a także do praktyków gospodarczych i przedsiębiorców.

 

Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania”, kupili także:

Szybsza Sieć z językami PHP, MySQL i JavaScript. Zaawansowane aplikacje z wykorzystaniem najnowszych technologii, Andrew Caya, Wydawnictwo Helion

Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactw, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress

Zostań architektem oprogramowania Zaprojektuj swoją karierę!, Michael Keeling, Wydawnictwo Naukowe PWN

Uwaga, Jacek Janowski, Wydawnictwo C.H. BECK

Sztuka samoobrony Na podstawie technik walki wręcz stosowanych przez żołnierzy elitarnych jednostek specjalnych, Martin J. Dougherty, Wydawnictwo Gola

Kwalifikacja E.14. Część 2. Tworzenie baz danych i administrowanie bazami. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk, Jolanta Pokorska, Wydawnictwo Helion

Muzyka klasyczna dla bystrzaków. Wydanie II, David Pogue, Scott Speck, Wydawnictwo Septem

Statystyka w zarządzaniu Wydanie II, Amir D Aczel ,‎ Jayavel Sounderpandian, Wydawnictwo Naukowe PWN

Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 4 Wydanie 2, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami