Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-290 Zarządzanie i obsługa środowiska Microsoft Windows Server 2003 MCSA/MCSE Wydanie 2

Training Kit 70-290 Zarządzanie i obsługa środowiska Microsoft Windows Server 2003 MCSA/MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania 49.90zł
Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania

Autor: Magdalena Dołhasz, Janusz Fudaliński, Małgorzata Kosała, Halina Smutek

ISBN: 978-83-01-15808-8

Ilość stron: 268

Data wydania: 04/2009

Podręcznik obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania organizacjami – jest ściśle dostosowany do nowych wymagań programowych nauczania przedmiotu podstawy zarządzania.

Przedstawiono w nim m.in.:
• podstawowe definicje organizacji oraz opis ich najważniejszych modeli,
• koncepcje różnych szkół zarządzania i ewolucję podejścia do zarządzania organizacją,
• najważniejsze kwestie związane z zarządzaniem współczesną organizacją, takie jak: strategie organizacyjne, podejście do innowacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, kultura organizacyjna, podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.

Książka jest adresowana do wykładowców i studentów szkół państwowych i prywatnych na kierunkach: zarządzanie (do przedmiotu podstawy zarządzania), prawo, politologia, stosunki międzynarodowe, europeistyka, ekonomia, polityka społeczna, administracja publiczna, a także do praktyków gospodarczych i przedsiębiorców.

 

Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania”, kupili także:

UNIX Programowanie usług sieciowych Tom 1 API: gniazda i XTI, Richard W. Stevens, Wydawnictwo WNT

Statystyka Zbiór zadań Wydanie 4, Helena Kassyk-Rokicka, Irena Kowalska, Irena Krawczak, Wiktoria Wróble, Wydawnictwo PWE

Montownie samochodów w II Rzeczypospolitej, Romuald Cieślak, Wydawnictwo WKiŁ

Elektronika ależ to bardzo proste!, Andrzej Dobrowolski, Zbigniew Jachna, Ewelina Majda, Mariusz Wierzbows, Wydawnictwo BTC

Przewodnik wędrowca Sztuka odczytywania znaków natury, Tristan Gooley, Wydawnictwo Otwarte
<b>Mistrz języka C. Najlepsze zasady, praktyki i wzorce</b>, <font color="navy">Christopher Preschern</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Mistrz języka C. Najlepsze zasady, praktyki i wzorce, Christopher Preschern, Wydawnictwo Helion

Java Efektywne programowanie Wydanie III, Joshua Bloch, Wydawnictwo Helion

Praca wymarzona Jak ją skutecznie znaleźć, Sylwia Konik, Justyna Wydra, Wydawnictwo Onepress

Powiększanie bogactwa Nowe reguły gry w gospodarce opartej na wiedzy, Lester C. Thurow, Wydawnictwo Onepress

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami