Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Bazy danych » Big Data » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
  Access
  Big Data
  Oracle
  SQL
  Teoria baz danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Podstawy wizualizacji danych. Zasady tworzenia atrakcyjnych wykresów 67.00zł 50.25zł
Podstawy wizualizacji danych. Zasady tworzenia atrakcyjnych wykresów

Tytuł: Podstawy wizualizacji danych. Zasady tworzenia atrakcyjnych wykresów
Tytuł oryginalny Fundamentals of Data Visualization: A Primer on Making Informative and Compelling Figures
Autor: Claus O. Wilke
ISBN: 978-83-283-6126-3
Ilość stron: 320
Data wydania: 02/2020
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 67.00zł 50.25zł


Aby skutecznie przekazać wiedzę płynącą z zebranych danych, szczególnie w przypadku nauk przyrodniczych, ekonomicznych i społecznych, warto sięgnąć po narzędzia do wizualizacji. Nie jest to trywialne zadanie: często trzeba korzystać z coraz większych i coraz bardziej złożonych zbiorów danych, a dostępne narzędzia do wizualizacji zapewniają oszałamiający wybór rozwiązań i opcji, w których łatwo się pogubić.

Co więcej, podczas przygotowywania prezentacji należy wziąć pod uwagę szczególne właściwości ludzkiego umysłu w zakresie postrzegania i przyswajania informacji. Efektywna wizualizacja danych jest bardzo istotną sprawą: nierzadko od jakości przekazywanych w ten sposób informacji zależy trafność podejmowanych decyzji.

Ten poradnik pomoże Ci uniknąć często spotykanych problemów z wizualizacją danych. Zawiera wskazówki, dzięki którym szybko zaczniesz tworzyć świetnie wyglądające i bogate w treść wykresy.

Nauczysz się bezbłędnego dobierania najlepszego w danej sytuacji sposobu wizualizacji, poznasz reguły stosowania kolorów, wielkości i rodzaju czcionki, zachowywania odpowiednich proporcji poszczególnych części wykresu - i przekonasz się, że dobrymi decyzjami co do jego estetyki możesz zapewnić mu przejrzystość i elegancję.

Znajdziesz tu również obszerny katalog wizualizacji, co ułatwi zapoznanie się z powszechnie używanymi metodami wizualizowania danych. Ważną częścią książki jest zestaw przykładów dobrze i źle przygotowanych wykresów z wyczerpującymi wyjaśnieniami.

Najciekawsze koncepcje opisane w książce:
• kolor jako cenne narzędzie wyróżniania danych
• dostarczanie kluczowych informacji na wiele sposobów
• dobór technik wizualizacji do różnych rodzajów danych
• reguły pomocne w projektowaniu estetycznych wykresów
• technika stosowania wykresów w większym dokumencie

A więc jak wygląda wykres, który decyduje o sukcesie prezentacji?


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,25zł

Podstawy wizualizacji danych. Zasady tworzenia atrakcyjnych wykresów
Tytuł książki: "Podstawy wizualizacji danych. Zasady tworzenia atrakcyjnych wykresów"
Autor: Claus O. Wilke
Wydawnictwo: Helion
Cena: 67.00zł 50.25zł
Klienci, którzy kupili „Podstawy wizualizacji danych. Zasady tworzenia atrakcyjnych wykresów”, kupili także:

Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski, Maciej Sasin, Wydawnictwo Onepress

Ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Komentarz, Czesław Martysz, Grażyna Szpor, Kajetan Wojsyk, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Polsko-angielski słownik elektryczny z wymową terminów angielskich Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Repetytorium gimnazjalisty Matematyka, Marta Lichosik, Wydawnictwo Greg

Mikrokontrolery AVR niezbędnik programisty, Jarosław Doliński, Wydawnictwo BTC

Dalajlama O współczuciu. Jak osiągnąć spokój wewnętrzny i zbudować lepszy świat, His Holiness the Dalai Lama, tłumaczenie: Jeffrey Ph.D. Hopkins, Wydawnictwo Septem

Photoshop dla e-commerce i social media, Sebastian Kończak, Wydawnictwo Helion

Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom, Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper, Wydawnictwo Onepress

Badania marketingowe Podstawy metodyczne, Stanisław Kaczmarczyk, Wydawnictwo PWE

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami