Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Anteny mikrofalowe Technika i środowisko

Anteny mikrofalowe Technika i środowisko

53.55zł
40.16zł
Podstawy projektowania interfejsów użytkownika 37.00zł 26.27zł
Podstawy projektowania interfejsów użytkownika

Tytuł: Podstawy projektowania interfejsów użytkownika
Autor: Witold Malina, Mariusz Szwoch
ISBN: 978-83-283-3790-9
Ilość stron: 144
Data wydania: 09/2017
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 26.27zł


Dobry interfejs użytkownika to podstawa sukcesu każdej aplikacji!

• Poznaj różne sposoby komunikowania się użytkownika z komputerem
• Dowiedz się, co w kwestii interfejsu użytkownika oferują współczesne urządzenia i programy
• Naucz się projektować efektowne i proste w obsłudze interfejsy użytkownika

Interfejs użytkownika to wizytówka każdej aplikacji komputerowej i strony WWW, a także brama zapewniająca dostęp do ich funkcji. Nawet najlepsze, najbardziej wydajne i oferujące największe możliwości oprogramowanie ma niewielkie szanse na rynkowy sukces, jeśli jego interfejs będzie toporny, brzydki lub nieintuicyjny, a używanie go — męczące. Ludzie po prostu lubią korzystać z ładnie i funkcjonalnie zaprojektowanego oprogramowania i chcą to robić w jak najprostszy sposób, nie tracąc przy tym zbyt wiele czasu na naukę.

Budowanie przyjaznych interfejsów użytkownika to sztuka, którą zdecydowanie warto opanować, gdy tworzy się oprogramowanie komunikujące się z ludźmi. Pomoże Ci w tym książka "Podstawy projektowania interfejsów użytkownika",  wprowadzająca w tę rozbudowaną i interesującą dziedzinę wiedzy.

Znajdziesz w niej opis wybranych urządzeń wejścia–wyjścia oraz stosowanych obecnie elementów interfejsów, informacje na temat sposobów tworzenia projektów interfejsów i ich rozwoju, a także praktyczne przykłady zarówno dobrych, jak i złych rozwiązań w tej dziedzinie.

• Podstawowe informacje na temat UI
• Sposoby interakcji człowieka z komputerem
• Graficzne interfejsy użytkownika i ich elementy
• Rozwiązania multimedialne i multimodalne
• Zasady projektowania interfejsów użytkownika
• Możliwości analizy i oceny interfejsów
• Interfejsy stosowane w VR i AR

Dobrze programujesz? Zacznij też dobrze projektować swoje interfejsy użytkownika!

Podstawy projektowania interfejsów użytkownika
Tytuł książki: "Podstawy projektowania interfejsów użytkownika"
Autor: Witold Malina, Mariusz Szwoch
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Podstawy projektowania interfejsów użytkownika”, kupili także:
<b>Niszczycielska broń Najlepsze uzbrojenie wojsk lądowych w II wojnie światowej</b>, <font color="navy">Robert A. Slayton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Niszczycielska broń Najlepsze uzbrojenie wojsk lądowych w II wojnie światowej, Robert A. Slayton, Wydawnictwo Amber
<b>Księga animacji LEGO Zrób własny film z klockami Lego</b>, <font color="navy">David Pagano , David Pickett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Księga animacji LEGO Zrób własny film z klockami Lego, David Pagano , David Pickett, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>C++ Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mirosław J. Kubiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie II, Mirosław J. Kubiak, Wydawnictwo HELION
<b>MATLAB i Simulink. Poradnik użytkownika. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Bogumiła Mrozek , Zbigniew Mrozek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
MATLAB i Simulink. Poradnik użytkownika. Wydanie IV, Bogumiła Mrozek , Zbigniew Mrozek, Wydawnictwo HELION
<b>Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci, Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sięgaj po złoto 26-tygodniowy program rozwoju zdolności przywódczych</b>, <font color="navy">John C. Maxwell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Sięgaj po złoto 26-tygodniowy program rozwoju zdolności przywódczych, John C. Maxwell, Wydawnictwo MT Biznes
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Wprowadzenie do informatyki kwantowej

Wprowadzenie do informatyki kwantowej

31.50zł
26.78zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION

środa, 25 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami