Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak wirusy i bakterie rządzą naszym życiem Nowe i zdumiewające ustalenia o naszych mikroskopijnych

Jak wirusy i bakterie rządzą naszym życiem Nowe i zdumiewające ustalenia o naszych mikroskopijnych

39.99zł
33.99zł
Podstawy projektowania interfejsów użytkownika 37.00zł 27.75zł
Podstawy projektowania interfejsów użytkownika

Tytuł: Podstawy projektowania interfejsów użytkownika
Autor: Witold Malina, Mariusz Szwoch
ISBN: 978-83-283-3790-9
Ilość stron: 144
Data wydania: 09/2017
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł


Dobry interfejs użytkownika to podstawa sukcesu każdej aplikacji!

• Poznaj różne sposoby komunikowania się użytkownika z komputerem
• Dowiedz się, co w kwestii interfejsu użytkownika oferują współczesne urządzenia i programy
• Naucz się projektować efektowne i proste w obsłudze interfejsy użytkownika

Interfejs użytkownika to wizytówka każdej aplikacji komputerowej i strony WWW, a także brama zapewniająca dostęp do ich funkcji. Nawet najlepsze, najbardziej wydajne i oferujące największe możliwości oprogramowanie ma niewielkie szanse na rynkowy sukces, jeśli jego interfejs będzie toporny, brzydki lub nieintuicyjny, a używanie go — męczące. Ludzie po prostu lubią korzystać z ładnie i funkcjonalnie zaprojektowanego oprogramowania i chcą to robić w jak najprostszy sposób, nie tracąc przy tym zbyt wiele czasu na naukę.

Budowanie przyjaznych interfejsów użytkownika to sztuka, którą zdecydowanie warto opanować, gdy tworzy się oprogramowanie komunikujące się z ludźmi. Pomoże Ci w tym książka "Podstawy projektowania interfejsów użytkownika",  wprowadzająca w tę rozbudowaną i interesującą dziedzinę wiedzy.

Znajdziesz w niej opis wybranych urządzeń wejścia–wyjścia oraz stosowanych obecnie elementów interfejsów, informacje na temat sposobów tworzenia projektów interfejsów i ich rozwoju, a także praktyczne przykłady zarówno dobrych, jak i złych rozwiązań w tej dziedzinie.

• Podstawowe informacje na temat UI
• Sposoby interakcji człowieka z komputerem
• Graficzne interfejsy użytkownika i ich elementy
• Rozwiązania multimedialne i multimodalne
• Zasady projektowania interfejsów użytkownika
• Możliwości analizy i oceny interfejsów
• Interfejsy stosowane w VR i AR

Dobrze programujesz? Zacznij też dobrze projektować swoje interfejsy użytkownika!


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Podstawy projektowania interfejsów użytkownika
Tytuł książki: "Podstawy projektowania interfejsów użytkownika"
Autor: Witold Malina, Mariusz Szwoch
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Podstawy projektowania interfejsów użytkownika”, kupili także:

Magiczna chemia Zagadnienia z chemii nie tylko dla olimpijczyków gimnazjalistów i licealistów, Zdzisław Głowacki, Wydawnictwo Tutor

Serwisy społecznościowe Budowa administracja i moderacja, Paweł Frankowski, Arvind Juneja, Wydawnictwo Helion

Nie daj się zwodzić, zacznij uwodzić Przewodnik po idealnym związku, Barbara Rose, Wydawnictwo Onepress

ASP.NET MVC 4. Programowanie, Jess Chadwick, Todd Snyder, Hrusikesh Panda, Wydawnictwo Helion

Metody numeryczne Zagadnienia początkowo-brzegowe, Radosław Grzymkowski, Adam Kapusta, Iwona Nowak, Damian Słota, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Zbiór zadań z analizy i algebry, Skiba Robert, Miziuła Patryk, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

Kubernetes. Wzorce projektowe. Komponenty wielokrotnego użycia do projektowania natywnych aplikacji chmurowych, Bilgin Ibryam, Roland Huß, Wydawnictwo Helion
<b>Bezprzewodowe sieci czujników w internecie rzeczy Modele - Algorytmy - Protokoły</b>, <font color="navy">Andrzej Sikora , Ewa Niewiadomska-Szynkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Bezprzewodowe sieci czujników w internecie rzeczy Modele - Algorytmy - Protokoły, Andrzej Sikora , Ewa Niewiadomska-Szynkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Genotyp przedsiębiorcy czyli DNA sukcesu, Thomas L. Harrison, Mary H. Frakes, Wydawnictwo Onepress

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami