Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Podstawy projektowania interfejsów użytkownika 37.00zł 27.75zł
Podstawy projektowania interfejsów użytkownika

Tytuł: Podstawy projektowania interfejsów użytkownika
Autor: Witold Malina, Mariusz Szwoch
ISBN: 978-83-283-3790-9
Ilość stron: 144
Data wydania: 09/2017
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł


Dobry interfejs użytkownika to podstawa sukcesu każdej aplikacji!

• Poznaj różne sposoby komunikowania się użytkownika z komputerem
• Dowiedz się, co w kwestii interfejsu użytkownika oferują współczesne urządzenia i programy
• Naucz się projektować efektowne i proste w obsłudze interfejsy użytkownika

Interfejs użytkownika to wizytówka każdej aplikacji komputerowej i strony WWW, a także brama zapewniająca dostęp do ich funkcji. Nawet najlepsze, najbardziej wydajne i oferujące największe możliwości oprogramowanie ma niewielkie szanse na rynkowy sukces, jeśli jego interfejs będzie toporny, brzydki lub nieintuicyjny, a używanie go — męczące. Ludzie po prostu lubią korzystać z ładnie i funkcjonalnie zaprojektowanego oprogramowania i chcą to robić w jak najprostszy sposób, nie tracąc przy tym zbyt wiele czasu na naukę.

Budowanie przyjaznych interfejsów użytkownika to sztuka, którą zdecydowanie warto opanować, gdy tworzy się oprogramowanie komunikujące się z ludźmi. Pomoże Ci w tym książka "Podstawy projektowania interfejsów użytkownika",  wprowadzająca w tę rozbudowaną i interesującą dziedzinę wiedzy.

Znajdziesz w niej opis wybranych urządzeń wejścia–wyjścia oraz stosowanych obecnie elementów interfejsów, informacje na temat sposobów tworzenia projektów interfejsów i ich rozwoju, a także praktyczne przykłady zarówno dobrych, jak i złych rozwiązań w tej dziedzinie.

• Podstawowe informacje na temat UI
• Sposoby interakcji człowieka z komputerem
• Graficzne interfejsy użytkownika i ich elementy
• Rozwiązania multimedialne i multimodalne
• Zasady projektowania interfejsów użytkownika
• Możliwości analizy i oceny interfejsów
• Interfejsy stosowane w VR i AR

Dobrze programujesz? Zacznij też dobrze projektować swoje interfejsy użytkownika!


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Podstawy projektowania interfejsów użytkownika
Tytuł książki: "Podstawy projektowania interfejsów użytkownika"
Autor: Witold Malina, Mariusz Szwoch
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Podstawy projektowania interfejsów użytkownika”, kupili także:

Serwis firmowy od pomysłu do gotowej witryny Poradnik menedżera, Grzegorz Krzemień, Wydawnictwo Helion

Metoda Run Walk Run, czyli maraton bez zmęczenia, Jeff Galloway, Wydawnictwo Septem

Excel. Programowanie w VBA dla bystrzaków. Wydanie V, Michael Alexander, John Walkenbach, Wydawnictwo Helion
<b>Matematyczny Python. Obliczenia naukowe i analiza danych z użyciem NumPy, SciPy i Matplotlib</b>, <font color="navy">Robert Johansson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Matematyczny Python. Obliczenia naukowe i analiza danych z użyciem NumPy, SciPy i Matplotlib, Robert Johansson, Wydawnictwo Helion

Wielki słownik angielsko-polski PWN-Oxford z CD-ROM twarda oprawa, PWN-Oxford, Wydawnictwo Naukowe PWN

Duchy K2. Epicka historia zdobycia szczytu, Mick Conefrey, Wydawnictwo Bezdroża

Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II, Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom, Wydawnictwo Helion

Inżynieria Wiedzy, Wiesław Traczyk, Wydawnictwo EXIT

Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku, Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons, Wydawnictwo Onepress

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami