Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Motoryzacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Podstawy obsługiwania i napraw Pojazdy samochodowe 55.65zł 41.74zł
Podstawy obsługiwania i napraw Pojazdy samochodowe

Autor: Karol F. Abramek, Mirosław Uzdowski

ISBN: 978-83-206-1734-4

Ilość stron: 272

Data wydania: 07/2009

Twarda oprawa

W podręczniku przedstawiono najistotniejsze zagadnienia związane z eksploatacją i naprawą pojazdów samochodowych.

Opisano techniczne i eksploatacyjne objawy zużycia pojazdów, organizacyjne aspekty obsługiwania (systemy obsługowo-naprawcze, metody planowanie obsługi, indywidualizację cykli obsługiwanie w zależności od różnych czynników), zakres i czynności obsługiwania (ocenę stanu technicznego z wykorzystaniem metod diagnostycznych), wyposażenie do obsługiwania i napraw pojazdów (w tym urządzenia kontrolno-pomiarowe i przegląd ważniejszych urządzeń), dokumentację warsztatową (m.in. dokumentację technologiczną, dokumentowanie prac obsługowych i napraw oraz bazy danych), problemy podnoszenie poziomu usług w warsztatach i firmach transportowych, technologie napraw i regeneracji, linie diagnostyczne i inne urządzenia obsługowe oraz naprawcze, zasady podejmowania działalności gospodarczej w zakresie obsługi i naprawy pojazdów, zaopatrzenie zakładów obsługowo-naprawczych, ekologiczne aspekty funkcjonowania zakładów obsługowo-naprawczych pojazdów.

Odbiorcy książki: studenci wydziałów mechanicznych wyższych uczelni technicznych o kierunkach samochodowym i pokrewnych (eksploatacja, transport itp.).

Rozdziały:
Wykaz ważniejszych skrótów i oznaczeń 9

Rozdział 1. Techniczne i eksploatacyjne objawy zużycia pojazdów 15
1.1. Pojęcie eksploatacji samochodów 15
1.2. Subiektywne i obiektywne przyczyny zużycia pojazdów 18
1.3. Techniczne procesy zużycia pojazdów 21
1.4. Eksploatacyjne czynniki zużycia pojazdów 26
1.5. Główne aspekty procesów zużycia w tłokowym silniku spalinowym 26
1.6. Objawy zużycia zespołów pojazdów samochodowych 29

Rozdział 2. Organizacyjne aspekty obsługiwania 35
2.1. Systemy obsługiwania i użytkowania 35
2.2. Strategie obsługiwania pojazdów 41
2.3. Diagnostyczny system eksploatacji pojazdów 43
2.4. Organizacja pracy stacji obsługi 46
2.5. Zasady obsługi i diagnostyki pojazdów 47
2.6. Metoda wymiany zespołów i podzespołów 52
2.7. Sposoby wyznaczania obsług technicznych 53

Rozdział 3. Zakres i czynności obsługiwania 55
3.1. Technologie obsługiwania podstawowych zespołów pojazdów 55
3.2. Urządzenia elektryczne i elektroniczne 72
3.3. Pokładowe systemy diagnostyczne OBD 73

Rozdział 4. Wyposażenie do obsługiwania i napraw pojazdów 88
4.1. Wymagania i wyposażenie dla stacji kontroli pojazdów SKP 88
4.2. Wyposażenie zakładów obsługowo-naprawczych 104

Rozdział 5. Dokumentacja warsztatowa 112
5.1. Dokumentacja technologiczna 112
5.2. Oprogramowanie komputerowe wspomagające pracę stacji obsługi 122
5.3. Warunki wstąpienia do sieci serwisowej 132
5.4. Dokumentacja warsztatowa w autoryzowanych stacjach obsługi 134

Rozdział 6. Podnoszenie poziomu usług w warsztatach i firmach transportowych 147
6.1. Autoryzowane serwisy obsługowo-naprawcze 147
6.2. Firmy transportowe 150
6.3. Rola marketingu w funkcjonowaniu warsztatów 154
6.4. Kontrola czynności obsługowo-naprawczych 156

Rozdział 7. Technologie napraw i regeneracji 160
7.1. Wprowadzenie 160
7.2. Kryteria i metody regeneracji części 161
7.3. Metody regeneracji w naprawach części 167
7.4. Technologiczne procesy naprawy wybranych elementów pojazdów 168
7.5. Naprawa drobnych uszkodzeń szyb samochodowych 173
7.6. Lakierowanie renowacyjne i powypadkowe nadwozi 175

Rozdział 8. Linie diagnostyczne i inne urządzenia obsługowe oraz naprawcze 186
8.1. Podnośniki samochodowe 186
8.2. Linie diagnostyczne i wyposażenie narzędziowe 193
8.3. Pomieszczenia pomocnicze i instalacje 210

Rozdział 9. Zasady podejmowania działalności gospodarczej w zakresie obsługi i naprawy pojazdów 211
9.1. Podstawowe czynności związane z podjęciem decyzji o uruchomieniu warsztatu obsługowo-naprawczego 211
9.2. Wymagania związane z prowadzeniem działalności gospodarczej 213
9.3. Ogólne wymagania prawne do projektowania zakładów obsługowo-naprawczych 214
9.4. Instalacje technologiczne 216
9.5. Wymagania dla stacji kontroli pojazdów 218

Rozdział 10. Zaopatrzenie zakładów obsługowo-naprawczych 221
10.1. Gospodarka materiałowa 221
10.2. Gospodarka magazynowa 222
10.3. Logistyczne sieci dystrybucji 226
10.4. GVO i unijna klauzula napraw 228

Rozdział 11. Ekologiczne aspekty funkcjonowania zakładów obsługowo-naprawczych pojazdów 231
11.1. Oddziaływanie motoryzacji na środowisko 231
11.2. Wyposażenie zakładów obsługowo-naprawczych ze względu na ochronę środowiska 233
11.3. Wymagania dotyczące stacji demontażu pojazdów 241
11.4. Elementy wyposażenia samochodów niepodlegające recyklingowi 246
11.5. Wymagania prawne dotyczące ochrony środowiska w zakładach obsługowo-naprawczych 247

Podstawy obsługiwania i napraw Pojazdy samochodowe
Tytuł książki: "Podstawy obsługiwania i napraw Pojazdy samochodowe"
Autor: Karol F. Abramek, Mirosław Uzdowski
Wydawnictwo: WKiŁ
Cena: 55.65zł 41.74zł
Klienci, którzy kupili „Podstawy obsługiwania i napraw Pojazdy samochodowe”, kupili także:
<b>Historia sztuki dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Jesse Bryant Wilder</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Historia sztuki dla bystrzaków, Jesse Bryant Wilder, Wydawnictwo Onepress
<b>Motorowery Romet Obsługa i naprawa</b>, <font color="navy">Klaudiusz Kociński, Jerzy Przybyła, Edwin Jaruzel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Motorowery Romet Obsługa i naprawa, Klaudiusz Kociński, Jerzy Przybyła, Edwin Jaruzel, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Paradygmat agentowy w informatyce Koncepcje, podstawy i zastosowania</b>, <font color="navy">Krzysztof Cetnarowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Paradygmat agentowy w informatyce Koncepcje, podstawy i zastosowania, Krzysztof Cetnarowicz, Wydawnictwo EXIT
<b>Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów</b>, <font color="navy">Adam Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów, Adam Zaremba, Wydawnictwo Onepress
<b>Ochrona osób i mienia</b>, <font color="navy">Radziejewski Ryszard, Siudalski Stefan Jerzy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BEL Studio</font>
Ochrona osób i mienia, Radziejewski Ryszard, Siudalski Stefan Jerzy, Wydawnictwo BEL Studio
<b>Decyzje logistyczne z Excelem</b>, <font color="navy">Maciej Szymczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Decyzje logistyczne z Excelem, Maciej Szymczak, Wydawnictwo Difin
<b>Magento. Przewodnik dla programistów PHP</b>, <font color="navy">Allan MacGregor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Magento. Przewodnik dla programistów PHP, Allan MacGregor, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft Exchange Server 2016 PowerShell. Księga przepisów</b>, <font color="navy">Jonas Andersson and Nuno Mota and Mike Pfeiffer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Microsoft Exchange Server 2016 PowerShell. Księga przepisów, Jonas Andersson and Nuno Mota and Mike Pfeiffer, Wydawnictwo APN Promise
<b>Połamać kości Wydanie II</b>, <font color="navy">Stuart MacBride</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Połamać kości Wydanie II, Stuart MacBride, Wydawnictwo Amber
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo WKiŁ
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT

poniedziałek, 24 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami