Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Matematyka Encyklopedia dla wszystkich

Matematyka Encyklopedia dla wszystkich

91.35zł
73.99zł
Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowania w grafice komputerowej Wydanie III 79.00zł
Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowania w grafice komputerowej Wydanie III

Tytuł: Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowania w grafice komputerowej Wydanie III
Autor: Przemysław Kiciak
ISBN: 978-83-01-20350-4
Ilość stron: 648
Data wydania: 02/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Czytelnicy poprzednich wydań znajdą tu m.in. uzupełnienia na temat wymiernych trójkątnych płatów Béziera na sferze, wstawiania węzłów za pomocą algorytmu Lane’a–Riesenfelda i obliczania długości krzywych B-sklejanych oraz dokładniejszą analizę własności aproksymacyjnych kubicznych funkcji sklejanych.

Klasyczna teoria krzywych i powierzchni Béziera i B-sklejanych, a także opisy stosowanych w grafice komputerowej i w projektowaniu wspomaganym komputerem algorytmów ich przetwarzania zostały uzupełnione wiadomościami na temat powierzchni reprezentowanych przez siatki nieregularne.

Znacznie rozbudowane rozdziały na temat ciągłości geometrycznej krzywych i powierzchni zawierają szczegółowy opis krzywych B-sklejanych, własności powierzchni granicznych otrzymanych przez zagęszczanie siatek, nową metodę gładkiego łączenia obciętych powierzchni B-sklejanych i doskonalszą konstrukcję powierzchni wypełniających wielokątne otwory, umożliwiającą przeprowadzanie optymalizacji kształtu takich powierzchni.

Wzory i rozważania teoretyczne zostały w tej książce znakomicie zilustrowane na ponad 300 rysunkach.

Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowania w grafice komputerowej Wydanie III
Tytuł książki: "Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowania w grafice komputerowej Wydanie III"
Autor: Przemysław Kiciak
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowania w grafice komputerowej Wydanie III”, kupili także:

Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy, Lidia Buksak, Wydawnictwo Onepress

Android 6 dla programistów. Techniki tworzenia aplikacji. Wydanie III, Paul Deitel, Harvey Deitel, Alexander Wald, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość spółdzielni mieszkaniowych, Roman Niemczyk, Wydawnictwo Difin
<b>Hybrydowe metody obróbki materiałów konstrukcyjnych</b>, <font color="navy">Wit Grzesik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Hybrydowe metody obróbki materiałów konstrukcyjnych, Wit Grzesik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Uwolnij wartość swojej firmy Klucz do skutecznego wyjścia z inwestycji, Les Nemethy, Wydawnictwo Wolters Kluwer

JavaScript dla programistów PHP, Stoyan Stefanov, Wydawnictwo Helion
<b>Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo</b>, <font color="navy">Dmitri Nesteruk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo, Dmitri Nesteruk, Wydawnictwo Helion
<b>TypeScript na warsztacie. Praktyczny przewodnik pisania efektywnego kodu</b>, <font color="navy">Ben Grynhaus, Jordan Hudgens, Rayon Hunte, Matt Morgan, Wekoslav Stefa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
TypeScript na warsztacie. Praktyczny przewodnik pisania efektywnego kodu, Ben Grynhaus, Jordan Hudgens, Rayon Hunte, Matt Morgan, Wekoslav Stefa, Wydawnictwo Helion
<b>Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 Projektowanie systemu a jego wydajność Wydanie XI</b>, <font color="navy">William Stallings</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 Projektowanie systemu a jego wydajność Wydanie XI, William Stallings, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami