Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Matematyka » Statystyka Statistica SPSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
  Algebra Teoria liczb
  Analiza matematyczna
  Logika Topologia
  Matematyka dyskretna
  Matematyka ogólna
  Rachunek prawdopodobieństwa
  Statystyka Statistica SPSS
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu 59.00zł
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Tytuł: Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Autor: Wojciech Czakon
ISBN: 978-83-264-9327-0
Ilość stron: 460
Data wydania: 10/2015 (wydanie 3)
Oprawa: Miękka
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej.

Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Autorzy wyrażają nadzieję, że ta publikacja przyczyni się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu.

W książce poruszają kluczowe zagadnienia tej dziedziny, takie jak:
• podstawy metodologii nauk o zarządzaniu - główne typy badań, kierunki rozwoju metodologii oraz sposoby przygotowania badań,
• problematyka badań interpretatywnych - specyfika badań jakościowych, procedury realizacji studiów przypadków, eksperymentów i symulacji, triangulacja, rola dyskursu w naukach o zarządzaniu,
• badania ilościowe - istota tych badań, podstawowe oraz zaawansowane techniki operacjonalizacji, modelowania i testowania, metody wielokryterialnej analizy decyzyjnej.

Obecne, trzecie wydanie książki wzbogaca wcześniejsze treści o nowe tematy, m.in. stawianie problemów naukowych, oryginalność badań, kryteria oceny rygoru metodycznego, wprowadzenie do badań jakościowych i ilościowych, a także badań operacyjnych.

Publikacja skierowana jest do badaczy nauk o zarządzaniu, szczególnie młodych adeptów tej dyscypliny, studentów i doktorantów. Służyć ma zwłaszcza doskonaleniu warsztatu badawczego, ale będzie także pomocna tym wszystkim, którzy zamierzają rozwijać, weryfikować lub zmieniać swoje kompetencje badawcze.

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu”, kupili także:

Twórcza wizualizacja Wykorzystaj moc wyobraźni i zamień marzenia w rzeczywistość, Shakti Gawain, Wydawnictwo Medium

Testowanie oprogramowania w praktyce Studium przypadków 2.0, Adam Roman , Karolina Zmitrowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Typografia typowej książki, Robert Chwałowski, Wydawnictwo Helion

Systemy transmisji optycznej WDM, Krzysztof Perlicki, Wydawnictwo WKiŁ

Jak to rozwiązać Wydanie 3, George Polya, Wydawnictwo Naukowe PWN

ADR w spedycji i magazynie Składowanie i przewóz materiałów niebezpiecznych vademecum BHP, Andrzej Janczak, Wydawnictwo Zacharek

Stal dupleks w konstrukcjach spawanych Wydanie 2, Jerzy Nowacki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Responsywne strony WWW dla każdego, Clarissa Peterson, Wydawnictwo Helion

Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania, Magdalena Dołhasz, Janusz Fudaliński, Małgorzata Kosała, Halina Smutek, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami