Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Matematyka » Statystyka Statistica SPSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
  Algebra Teoria liczb
  Analiza matematyczna
  Logika Topologia
  Matematyka dyskretna
  Matematyka ogólna
  Rachunek prawdopodobieństwa
  Statystyka Statistica SPSS
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Przyszłość umysłu Dążenie nauki do zrozumienia i udoskonalenia naszego umysłu

Przyszłość umysłu Dążenie nauki do zrozumienia i udoskonalenia naszego umysłu

44.00zł
35.20zł
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu 59.00zł
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Tytuł: Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Autor: Wojciech Czakon
ISBN: 978-83-264-9327-0
Ilość stron: 460
Data wydania: 10/2015 (wydanie 3)
Oprawa: Miękka
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej.

Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Autorzy wyrażają nadzieję, że ta publikacja przyczyni się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu.

W książce poruszają kluczowe zagadnienia tej dziedziny, takie jak:
• podstawy metodologii nauk o zarządzaniu - główne typy badań, kierunki rozwoju metodologii oraz sposoby przygotowania badań,
• problematyka badań interpretatywnych - specyfika badań jakościowych, procedury realizacji studiów przypadków, eksperymentów i symulacji, triangulacja, rola dyskursu w naukach o zarządzaniu,
• badania ilościowe - istota tych badań, podstawowe oraz zaawansowane techniki operacjonalizacji, modelowania i testowania, metody wielokryterialnej analizy decyzyjnej.

Obecne, trzecie wydanie książki wzbogaca wcześniejsze treści o nowe tematy, m.in. stawianie problemów naukowych, oryginalność badań, kryteria oceny rygoru metodycznego, wprowadzenie do badań jakościowych i ilościowych, a także badań operacyjnych.

Publikacja skierowana jest do badaczy nauk o zarządzaniu, szczególnie młodych adeptów tej dyscypliny, studentów i doktorantów. Służyć ma zwłaszcza doskonaleniu warsztatu badawczego, ale będzie także pomocna tym wszystkim, którzy zamierzają rozwijać, weryfikować lub zmieniać swoje kompetencje badawcze.

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu”, kupili także:

Trening mózgu. 50 zadań wzmacniających równowagę lewej i prawej półkuli, Charles Phillips, Wydawnictwo Sensus

Dziewczyny, na start!, Katarzyna Karpa, Anna Karpa, Wydawnictwo Sensus
<b>Aplikacje Google dla seniorów</b>, <font color="navy">Krzysztof Masłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Aplikacje Google dla seniorów, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo Helion

Historia myśli ekonomicznej Wydanie 2, Harry Landreth, David C. Colander, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>SQL Server Zaawansowane techniki rozwiązywania problemów i poprawiania wydajności Najlepsze praktyki i techniki</b>, <font color="navy">Korotkevitch Dmitri</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
SQL Server Zaawansowane techniki rozwiązywania problemów i poprawiania wydajności Najlepsze praktyki i techniki, Korotkevitch Dmitri, Wydawnictwo Promise

Vademecum Administratora Windows Server 2012 R2 Przechowywanie danych, bezpieczeństwo i sieci, William Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press

Świat druku 3D. Przewodnik, Anna Kaziunas France, Wydawnictwo Helion

RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone, Paulina Polko, Roman Polko, Wydawnictwo Onepress

Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek, Jonah Berger, Wydawnictwo MT Biznes

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami