Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Podstawy języka Swift. Programowanie aplikacji dla platformy iOS 49.00zł 36.75zł
Podstawy języka Swift. Programowanie aplikacji dla platformy iOS

Tytuł: Podstawy języka Swift. Programowanie aplikacji dla platformy iOS
Tytuł oryginalny Swift Fundamentals: The Language of iOS Development
Autor: Mark A. Lassoff (Author), Tom Stachowitz (Contributor)
ISBN: 978-83-283-1912-7
Ilość stron: 232
Data wydania: 03/2016
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Język Swift, uważany za następcę Objective-C, bardzo szybko stał popularny wśród programistów tworzących aplikacje na platformę iOS. Dzieje się tak z wielu przyczyn: Swift w porównaniu ze swoim poprzednikiem charakteryzuje się dużo bardziej zwięzłą i przejrzystą składnią, a kod napisany w tym języku jest znacznie krótszy i czytelniejszy. Ponadto Swift łączy wiele elementów takich języków, jak: JavaScript, Python, Ruby czy C#, dzięki czemu osoby posługujące się tymi językami nie powinny mieć trudności z opanowaniem Swifta.

Swift jest językiem kompilowanym o dużej wydajności, z kompilatorem typu LLVM (ang. Low Level Virtual Machine). Oferuje on liczne funkcje wspomagające programowanie, przy tym jest elastyczny, jeśli chodzi o typy danych. Dzięki swej strukturze umożliwia wykorzystywanie paradygmatu programowania funkcyjnego.

Autor tej książki, uznany autorytet w dziedzinie programowania, w przystępny sposób przedstawił podstawy programowania w Swifcie i przygotował cały zestaw utrwalających tę wiedzę ćwiczeń i przykładów.

Dzięki tej książce:
• Bez problemów rozpoczniesz pracę ze Swiftem
• Poznasz typy zmiennych
• Opanujesz polecenia i pętle
• Nauczysz się tworzyć i uaktualniać tablice oraz słownik
• Poznasz rodzaje i metody wykorzystywania funkcji, klas i protokołów
• Stworzysz interfejs aplikacji na iOS8 z użyciem Swifta

Z racji tego, że Swift jest bardzo nowym i bardzo obiecującym językiem programowania, umiejętność tworzenia w nim może wkrótce stać się Twoim atutem - zacznij naukę już dziś.

Spis treści:

Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy (9)
1.1. Aplikacja typu "Witaj, świecie!" w języku Swift (9)
1.2. Praca w środowisku Xcode (17)
Ćwiczenia do rozdziału 1. (26)
Podsumowanie (27)

Rozdział 2. Zmienne (29)
2.1. Tworzenie zmiennych i stałych (29)
2.2. Typy zmiennej (35)
2.3. Operatory arytmetyczne (39)
2.4. Rzutowanie typu (44)
2.5. Interpolacja ciągu tekstowego (46)
Ćwiczenia do rozdziału 2. (50)
Podsumowanie (50)

Rozdział 3. Przepływ kontroli działania programu (53)
3.1. Polecenie if (53)
3.2. Złożone i skomplikowane polecenia if (59)
3.3. Konstrukcja switch (67)
3.4. Pętla while (71)
3.5. Pętla for (76)
3.6. Pętla for-in (79)
Ćwiczenia do rozdziału 3. (82)
Podsumowanie (83)

Rozdział 4. Tablice i słowniki (85)
4.1. Tworzenie i uaktualnianie tablic (85)
4.2. Funkcje array.count() i array.slice() (89)
4.3. Funkcje tablicy (95)
4.4. Utworzenie słownika (103)
4.5. Funkcje słownika (106)
Ćwiczenia do rozdziału 4. (112)
Podsumowanie (113)

Rozdział 5. Funkcje (115)
5.1. Definicja i wywołanie funkcji (115)
5.2. Funkcje pobierające argumenty (119)
5.3. Funkcje zwracające wartość (124)
5.4. Funkcje i zasięg zmiennej lub stałej (129)
5.5. Funkcje zagnieżdżone (133)
Ćwiczenia do rozdziału 5. (136)
Podsumowanie (137)

Rozdział 6. Klasy i protokoły (139)
6.1. Typy wyliczeniowe (139)
6.2. Tworzenie klasy i jej egzemplarza (146)
6.3. Podklasy i nadpisywanie metod (154)
6.4. Protokoły (161)
Ćwiczenia do rozdziału 6. (166)
Podsumowanie (167)

Rozdział 7. Więcej konstrukcji języka Swift (169)
7.1. Rozszerzenia (169)
7.2. Przeciążanie operatora (173)
7.3. Funkcje generyczne (176)
7.4. Emotikony (179)
Ćwiczenia do rozdziału 7. (182)
Podsumowanie (183)

Rozdział 8. Aplikacja iOS 8 w języku Swift (185)
8.1. Utworzenie interfejsu użytkownika aplikacji (185)
8.2. Utworzenie outletów i akcji (194)
8.3. Uruchomienie i przetestowanie aplikacji (203)
Ćwiczenia do rozdziału 8. (208)
Podsumowanie (212)

Odpowiedzi (213)

Dodatek (225)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Podstawy języka Swift. Programowanie aplikacji dla platformy iOS
Tytuł książki: "Podstawy języka Swift. Programowanie aplikacji dla platformy iOS"
Autor: Mark A. Lassoff (Author), Tom Stachowitz (Contributor)
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Podstawy języka Swift. Programowanie aplikacji dla platformy iOS”, kupili także:

Projektowanie analogowych układów scalonych, Hans R. Camenzind, Wydawnictwo BTC

Elektrotechnika i elektronika w pojazdach samochodowych, Anton Herner, Hans-Jürgen Riehl, Wydawnictwo WKiŁ

Wzmacniacze operacyjne Teoria i praktyka, Bruce Carter, Ron Mancini, Wydawnictwo BTC

Statystyka dla bystrzaków. Wydanie II, Deborah J. Rumsey, Wydawnictwo Septem

Samochodowe magistrale danych w praktyce warsztatowej. Budowa, diagnostyka, obsługa Wydanie 2, Martin Frei, Wydawnictwo WKiŁ

Sieci wymiany danych w pojazdach samochodowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami