Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Inteligentne miasta

Inteligentne miasta

69.00zł
58.65zł
Podstawy działalności handlowej WSiP 32.50zł
Podstawy działalności handlowej WSiP

Autor: Donata Andrzejczak, Agnieszka Mikina, Beata Rzeźnik, Maria Danuta Wajgner

ISBN: 978-83-02-11155-6

Ilość stron: 256

Data wydania: 09/2010

Podręcznik dla uczniów zasadniczych szkół zawodowych i szkół policealnych, zawód: sprzedawca.

W podręczniku omówiono:
• podstawy działalności gospodarczej,
• otoczenie przedsiębiorstwa handlowego,
• elementy prawa pracy,
• zagadnienia związane z bhp w placówkach handlowych.

Podręcznik zawiera przykładowe testy do sprawdzenia nabytej wiedzy.

Rozdziały:

Część I. Podstawy działalności gospodarczej
1. Planowanie działalności gospodarczej
2. Formy organizacyjno-prawne działalności gospodarczej
3. Formy pozyskiwania kapitału
4. Procedury i dokumenty związane z rejestrowaniem przedsiębiorstwa
5. Opodatkowanie działalności gospodarczej – podatek dochodowy
6. Opodatkowanie działalności gospodarczej – podatek VAT
7. Uproszczone formy ewidencji gospodarczej
8. Wydajność pracy
9. Systemy wynagradzania pracowników
10. Obowiązki pracodawcy dotyczące ubezpieczenia społecznego
11. Ubezpieczenia gospodarcze
12. Etyka w biznesie
Sprawdź swoje wiadomości

Część II. Otoczenie przedsiębiorstwa handlowego
13. Otoczenie przedsiębiorstwa – podstawowe pojęcia
14. Rola banków w działalności przedsiębiorstwa handlowego
15. Agencje marketingowe
16. Giełdy towarowe
17. Targi i wystawy gospodarcze
18. Izby gospodarcze
19. Transport, spedycja oraz łączność w działalności przedsiębiorstwa handlowego
20. Kontrola pracy przedsiębiorstw handlowych
21. Działalność organizacji konsumenckich w Polsce
Sprawdź swoje wiadomości

Część III. Elementy prawa pracy
22. Stosunek pracy
23. Rodzaje umów o pracę
24. Rozwiązanie umowy o pracę
25. Podstawowe prawa i obowiązki stron stosunku pracy, dokumentacja pracownicza
2
26. Wynagrodzenie, czas pracy, urlopy pracownicze
27. Ochrona pracy młodocianych i kobiet
Sprawdź swoje wiadomości

Część IV. Bezpieczeństwo i higiena pracy
28. Obowiązki pracodawcy w zakresie przestrzegania przepisów bhp w zakładzie pracy
29. Prawa i obowiązki pracownika w zakresie przestrzegania przepisów bhp w zakładzie pracy
30. Nadzór nad warunkami bezpieczeństwa i higieny pracy
31. Elementy fizjologii i ergonomii pracy
32. Elementy higieny pracy
33. Zasady udzielania pierwszej pomocy
Sprawdź swoje wiadomości
Sprawdź swoje wiadomości – odpowiedzi

Podstawy działalności handlowej WSiP
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Podstawy działalności handlowej WSiP”, kupili także:

Piękny umysł nie ma wieku. Łamigłówki dla seniorów, Paulina Mechło, Paulina Polek, Wydawnictwo Sensus

Budynki jednorodzinne Projektowanie konstrukcyjne, realizacja, użytkowanie, Hanna Michalak, Stefan Pyrak, Wydawnictwo Arkady

Ember.js dla webdeveloperów, Jesse Cravens, Thomas Q Brady, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie projektem Co dobry szef projektu wie, robi i mówi, Stephen Barker, Rob Cole, Wydawnictwo PWE
<b>Wydolność 2.0 Wykorzystaj potencjał ciała i usprawnij umysł</b>, <font color="navy">Ben Greenfield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Wydolność 2.0 Wykorzystaj potencjał ciała i usprawnij umysł, Ben Greenfield, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III</b>, <font color="navy">Martyna Zastrożna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III, Martyna Zastrożna, Wydawnictwo Onepress

Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej, Carl Shapiro, Hal R. Varian, Wydawnictwo Onepress

Po prostu HTML XHTML i CSS wydanie VI, Elisabeth Castro, Wydawnictwo Helion

Kryminalizacja manipulacji instrumentami finansowymi, Anna Błachnio-Parzych, Wydawnictwo Wolters Kluwer

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami