Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

103.95zł
88.36zł
Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem 36.00zł
Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Autor: Robert Nowacki, Marcin W. Staniewski

ISBN: 978-83-7641-257-3

Ilość stron: 144

Data wydania: 05/2010

Książka ma na celu ukazanie możliwości wykorzystania w procesach zarządczych rozwiązań innowacyjnych wraz z próbą określenia ich wpływu na rozwój i konkurencyjność przedsiębiorstwa.

Książka obejmuje osiem rozdziałów opracowanych przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie oraz Szkoły Głównej Handlowej, którzy w obszarach swych zainteresowań badawczych mają problematykę nowoczesnych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem. Rozważania prowadzone są z różnych punktów widzenia i wskazują na znaczną odmienność podejść do wykorzystywania innowacji w zarządzaniu, które są atrakcyjne dla autorów poszczególnych rozdziałów.

Zakres ujętej problematyki odnosi się zarówno do ogólnych, makroekonomicznych uwarunkowań kreowania i wykorzystywania rozwiązań innowacyjnych, jak również obejmuje typowo mikroekonomiczną analizę opisywanych case studies. Poszczególne rozdziały łączą w sobie wątki teoretyczne z ich praktycznym odniesieniem i weryfikacją, co znacznie wzbogaca prezentowane treści.

Rozdziały:

Rozdział 1. Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa
1.1. Innowacyjność i jej wspieranie jako wyzwanie Strategii Lizbońskiej
1.2. Innowacyjność jako narzędzie kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstwa
1.3. Skala wdrażania rozwiązań innowacyjnych w badanych przedsiębiorstwach
1.4. Stymulatory i bariery wdrażania rozwiązań innowacyjnych w przedsiębiorstwach

Rozdział 2. Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw
2.1. Przedsiębiorstwo innowacyjne i przedsiębiorstwo oparte na wartości
2.2. Możliwości podnoszenia wartości przedsiębiorstwa poprzez innowacje
2.3. Determinanty i pomiar zasobów innowacji na potrzeby analizy wartości przedsiębiorstwa
2.4. Model strategiczny zarządzania innowacjami i zarządzania wartością

Rozdział 3. Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw
3.1. Przemiany we współczesnej gospodarce
3.2. Nowe podejście do innowacji

Rozdział 4. Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności – przykłady
4.1. Otoczenie zewnętrzne a strategia korporacyjna
4.2. Przykłady konkretnych strategii innowacyjnych
Podsumowanie

Rozdział 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności
5.1. Innowacja w organizacji
5.2. Wiedza – podstawa innowacji
5.3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w innowacyjnym przedsiębiorstwie
5.4. System Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji innowacyjnej – perspektywa badawcza
5.5. Innowacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi

Rozdział 6. Innowacyjność w zarządzaniu finansami – charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce
6.1. Innowacje zarządcze a innowacyjność w zarządzaniu
6.2. Zależność rozwoju przedsiębiorstwa od innowacyjności i jej poziomu
6.3. Potencjał innowacyjności
6.4. Próba identyfikacji innowacyjności w zarządzaniu finansami w przedsiębiorstwach w Polsce

Rozdział 7. Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP
7.1. Istota koncepcji zarządzania wiedzą
7.2. Sektor MSP a innowacje
7.3. Innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP

Rozdział 8. Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect
8.1. Znaczenie rynku NewConnect w finansowaniu spółek innowacyjnych
8.2. Wyniki badania stopnia innowacyjności spółek rynku NewConnect
8.3. Charakterystyka działalności liderów innowacyjności z rynku NewConnect

Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem”, kupili także:

Zarządzanie wieloma projektami, Ewa Sońta-Drączkowska, Wydawnictwo PWE

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II, Jeff Gothelf, Josh Seiden, Wydawnictwo Helion
<b>Adobe Illustrator PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020</b>, <font color="navy">Brian Wood</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Adobe Illustrator PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020, Brian Wood, Wydawnictwo Helion

Znakomita organizacja czasu 151 błyskotliwych rozwiązań, Robert E. Dittmer, Wydawnictwo Onepress

Środowisko LabVIEW w eksperymencie wspomaganym komputerowo + CD, Wiesław Tłaczała, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie wizualizacji na panele HMI firmy Siemens, Tomasz Gilewski, Wydawnictwo Helion

10 fundamentalnych zasad gry na rynku Forex Strategie osiągania zysku, Jared Martinez, Wydawnictwo Onepress

Budżet domowy pod kontrolą Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować, Krzysztof Piotr Łabenda, Wydawnictwo Onepress

Neurobiologia Krótkie wykłady, Alan Longstaff, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami