Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Fizyka Leksykon ucznia

Fizyka Leksykon ucznia

5.00zł
4.05zł
Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem 36.00zł
Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Autor: Robert Nowacki, Marcin W. Staniewski

ISBN: 978-83-7641-257-3

Ilość stron: 144

Data wydania: 05/2010

Książka ma na celu ukazanie możliwości wykorzystania w procesach zarządczych rozwiązań innowacyjnych wraz z próbą określenia ich wpływu na rozwój i konkurencyjność przedsiębiorstwa.

Książka obejmuje osiem rozdziałów opracowanych przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie oraz Szkoły Głównej Handlowej, którzy w obszarach swych zainteresowań badawczych mają problematykę nowoczesnych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem. Rozważania prowadzone są z różnych punktów widzenia i wskazują na znaczną odmienność podejść do wykorzystywania innowacji w zarządzaniu, które są atrakcyjne dla autorów poszczególnych rozdziałów.

Zakres ujętej problematyki odnosi się zarówno do ogólnych, makroekonomicznych uwarunkowań kreowania i wykorzystywania rozwiązań innowacyjnych, jak również obejmuje typowo mikroekonomiczną analizę opisywanych case studies. Poszczególne rozdziały łączą w sobie wątki teoretyczne z ich praktycznym odniesieniem i weryfikacją, co znacznie wzbogaca prezentowane treści.

Rozdziały:

Rozdział 1. Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa
1.1. Innowacyjność i jej wspieranie jako wyzwanie Strategii Lizbońskiej
1.2. Innowacyjność jako narzędzie kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstwa
1.3. Skala wdrażania rozwiązań innowacyjnych w badanych przedsiębiorstwach
1.4. Stymulatory i bariery wdrażania rozwiązań innowacyjnych w przedsiębiorstwach

Rozdział 2. Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw
2.1. Przedsiębiorstwo innowacyjne i przedsiębiorstwo oparte na wartości
2.2. Możliwości podnoszenia wartości przedsiębiorstwa poprzez innowacje
2.3. Determinanty i pomiar zasobów innowacji na potrzeby analizy wartości przedsiębiorstwa
2.4. Model strategiczny zarządzania innowacjami i zarządzania wartością

Rozdział 3. Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw
3.1. Przemiany we współczesnej gospodarce
3.2. Nowe podejście do innowacji

Rozdział 4. Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności – przykłady
4.1. Otoczenie zewnętrzne a strategia korporacyjna
4.2. Przykłady konkretnych strategii innowacyjnych
Podsumowanie

Rozdział 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności
5.1. Innowacja w organizacji
5.2. Wiedza – podstawa innowacji
5.3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w innowacyjnym przedsiębiorstwie
5.4. System Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji innowacyjnej – perspektywa badawcza
5.5. Innowacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi

Rozdział 6. Innowacyjność w zarządzaniu finansami – charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce
6.1. Innowacje zarządcze a innowacyjność w zarządzaniu
6.2. Zależność rozwoju przedsiębiorstwa od innowacyjności i jej poziomu
6.3. Potencjał innowacyjności
6.4. Próba identyfikacji innowacyjności w zarządzaniu finansami w przedsiębiorstwach w Polsce

Rozdział 7. Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP
7.1. Istota koncepcji zarządzania wiedzą
7.2. Sektor MSP a innowacje
7.3. Innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP

Rozdział 8. Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect
8.1. Znaczenie rynku NewConnect w finansowaniu spółek innowacyjnych
8.2. Wyniki badania stopnia innowacyjności spółek rynku NewConnect
8.3. Charakterystyka działalności liderów innowacyjności z rynku NewConnect

Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem”, kupili także:

Chemia organiczna McMurry Tom 2 Nowe wydanie, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jednym kliknięciem Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com, Richard L. Brandt, Wydawnictwo Helion

Meteoryty Oblicza gości z kosmosu, Andrzej Manecki, Wydawnictwo Bosz

Zagadkowa wiedza Dogonów, Laird Scranton, Wydawnictwo Amber
<b>Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce</b>, <font color="navy">Monika Reszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce, Monika Reszko, Wydawnictwo Onepress

Vademecum organizacji gospodarki magazynowej, Zdzisław Dudziński, Wydawnictwo ODDK

Klimatyzacja w samochodzie, Ulrich Deh, Wydawnictwo WKiŁ

Rachunek kosztów działań sterowany czasem (TDABC), Robert S. Kaplan, Steven R. Anderson, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Efektywny Kotlin. Najlepsze praktyki</b>, <font color="navy">Marcin Moskała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Efektywny Kotlin. Najlepsze praktyki, Marcin Moskała, Wydawnictwo Helion

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami