Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg 39.90zł 29.93zł
Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg

Tytuł: Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg
Autor: Nicholas Carr
ISBN: 978-83-246-4138-3
Ilość stron: 208
Data wydania: 11/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł


Nominacja do nagrody Pulitzera 2011
Nominacja do nagrody literackiej PEN Center USA 2011
Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków


To książka o pielęgnowaniu mądrości i zdolności do refleksji w epoce, w której obie wydają się coraz bardziej zagrożone. Nicholas Carr przedstawia dający do myślenia, odważny intelektualnie wywód o tym, jak internet - jako medium - zmienia nasz sposób myślenia oraz wpływa na to, jak będą (lub nie będą) myślały kolejne pokolenia. Niewiele książek można uznać za równie istotne.
Maryanne Wolf,
autorka Proust and the Squid. The Story and Science of the Reading Brain

Po co myśleć? Przecież masz internet!

Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym informacji.

Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę?

Nicholas Carr pokazuje, jak nowe media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość. Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej niż tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to przede wszystkim wspaniała intelektualna uczta, pełna nieszablonowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy też raczej podejrzewasz, że konsekwencją jej rozwoju będzie zagłada rodzaju ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość.

Nicholas Carr - absolwent Harvardu, przez wiele lat pracował na stanowisku redaktora prestiżowego magazynu biznesowego "Harvard Business Review". Obecnie jest jednym z najbardziej znanych publicystów i badaczy sieci. Napisał kilka książek, w tym "Does IT matter?", mówiącej o tym, jak internet wpływa na działanie współczesnych przedsiębiorców, czy "The Big Switch", poruszającej temat przyszłości sieci jako wielkiej chmury danych. Współpracuje między innymi z takimi tytułami, jak "New York Times", "Atlantic", "New Republic", "Wired".

Rozdziały:
Przedmowa. Włamywacz i pies podwórkowy (9)
1. HAL i ja (15)
2. Główne szlaki (29)
3. Narzędzia umysłu (55)
4. Nowy wymiar strony (77)
5. Medium natury bardziej ogólnej (103)
6. Prawdziwe oblicze książki (125)
7. Mózg żonglera (145)
8. Świątynia Google (185)
9. Pamięć (219)
10. Coś takiego jak ja (245)
Zakończenie (271)
Element ludzki (271)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg
Tytuł książki: "Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg"
Autor: Nicholas Carr
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg”, kupili także:

Podstawy matematyki - Ian Stewart, Ian Stewart , David Tall, Wydawnictwo Prószyński

Chemia dla bystrzaków. Wydanie II, John T. Moore, Wydawnictwo Septem

Hello World! Przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących. Wydanie II, Warren Sande, Carter Sande, Wydawnictwo Helion

C++ dla każdego Wydanie II, Jesse Liberty, Siddhartha Rao, Bradley L. Jones, Wydawnictwo Helion

Język C++ Szkoła programowania Wydanie VI, Stephen Prata, Wydawnictwo Helion

Mechatronika Komponenty, metody, przykłady, Bodo Heimann, Wilfried Gerth, Karl Popp, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami