Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Słownik naukowo-techniczny polsko-angielski Wydanie IX

Słownik naukowo-techniczny polsko-angielski Wydanie IX

199.00zł
147.26zł
Plany marketingowe 69.00zł 55.20zł
Plany marketingowe

Tytuł: Plany marketingowe
Autor: Malcolm McDonald , Hugh Wilson
ISBN: 978-83-264-3144-9
Ilość stron: 740
Data wydania: 11/2013 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł 55.20zł


Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny.

W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
• proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
• cele i strategie marketingowe
• wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
• planowanie sprzedaży oraz cen
• zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
• zarządzanie relacjami z klientami
• typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
• sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.

Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

Adresaci: Plany marketingowe to zarówno doskonałe kompendium wiedzy dla menedżerów i wszystkich praktyków marketingu, jak i świetny podręcznik dla studentów marketingu.

Rozdziały:
1. Zrozumieć proces marketingowy
2. Proces planowania marketingowego: 1. Główne etapy
3. Proces planowania marketingowego: 2. Obalenie mitów
4. Audyt marketingowy: 1. Audyt klientów i rynku
5. Audyt marketingowy: 2. Audyt produktu
6. Ustalanie celów i projektowanie strategii marketingowych
7. Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej
8. Plan sprzedaży
9. Planowanie cen
10. Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku
11. Plan zarządzania relacjami z klientem
12. Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego
13. Pomiar efektywności planowania marketingowego
14. Metodyczny system planowania marketingowego

Plany marketingowe
Tytuł książki: "Plany marketingowe"
Autor: Malcolm McDonald , Hugh Wilson
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł 55.20zł
Klienci, którzy kupili „Plany marketingowe”, kupili także:
<b>Android Studio. Tworzenie aplikacji mobilnych</b>, <font color="navy">Marcin Płonkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Studio. Tworzenie aplikacji mobilnych, Marcin Płonkowski, Wydawnictwo HELION
<b>Informatyka prawnicza Technologia informacyjna dla prawników i administracji publicznej Wydanie 2</b>, <font color="navy">Wojciech Wiewiórowski, Grzegorz Wierczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Informatyka prawnicza Technologia informacyjna dla prawników i administracji publicznej Wydanie 2, Wojciech Wiewiórowski, Grzegorz Wierczyński, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Mistrz czystego kodu Kodeks postępowania profesjonalnych programistów</b>, <font color="navy">Robert C. Martin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mistrz czystego kodu Kodeks postępowania profesjonalnych programistów, Robert C. Martin, Wydawnictwo HELION
<b>Head First Software Development Edycja polska</b>, <font color="navy">Dan Pilone, Russ Miles</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Head First Software Development Edycja polska, Dan Pilone, Russ Miles, Wydawnictwo HELION
<b>Murarstwo i tynkarstwo Materiały</b>, <font color="navy">Edward Szymański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Murarstwo i tynkarstwo Materiały, Edward Szymański, Wydawnictwo WSiP
<b>Przyszłość umysłu Dążenie nauki do zrozumienia i udoskonalenia naszego umysłu</b>, <font color="navy">Michio Kaku</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Przyszłość umysłu Dążenie nauki do zrozumienia i udoskonalenia naszego umysłu, Michio Kaku, Wydawnictwo Prószyński
<b>Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino</b>, <font color="navy">Rick Waldron, Anna Gerber, David Resseguie, Emily Rose, Susan Hinton,</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino, Rick Waldron, Anna Gerber, David Resseguie, Emily Rose, Susan Hinton,, Wydawnictwo HELION
<b>Lady Australia</b>, <font color="navy">Marek Tomalik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Lady Australia, Marek Tomalik, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Analiza danych w naukach ścisłych i technice</b>, <font color="navy">Andrzej Zięba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Analiza danych w naukach ścisłych i technice, Andrzej Zięba, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka statystyczna Część 2

Fizyka statystyczna Część 2

129.00zł
95.46zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION

czwartek, 16 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami