Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Plany marketingowe 69.00zł
Plany marketingowe

Tytuł: Plany marketingowe
Autor: Malcolm McDonald , Hugh Wilson
ISBN: 978-83-264-3144-9
Ilość stron: 740
Data wydania: 11/2013 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł


Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny.

W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
• proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
• cele i strategie marketingowe
• wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
• planowanie sprzedaży oraz cen
• zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
• zarządzanie relacjami z klientami
• typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
• sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.

Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

Adresaci: Plany marketingowe to zarówno doskonałe kompendium wiedzy dla menedżerów i wszystkich praktyków marketingu, jak i świetny podręcznik dla studentów marketingu.

Rozdziały:
1. Zrozumieć proces marketingowy
2. Proces planowania marketingowego: 1. Główne etapy
3. Proces planowania marketingowego: 2. Obalenie mitów
4. Audyt marketingowy: 1. Audyt klientów i rynku
5. Audyt marketingowy: 2. Audyt produktu
6. Ustalanie celów i projektowanie strategii marketingowych
7. Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej
8. Plan sprzedaży
9. Planowanie cen
10. Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku
11. Plan zarządzania relacjami z klientem
12. Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego
13. Pomiar efektywności planowania marketingowego
14. Metodyczny system planowania marketingowego

Plany marketingowe
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Plany marketingowe”, kupili także:

Zaawansowana rachunkowość finansowa, Teresa Martyniuk, Danuta Małkowska, Wydawnictwo PWE

Język C# w 7 dni. Solidne podstawy programowania obiektowego, Gaurav Aroraa, Wydawnictwo Helion

Słownik techniczny niemiecko-polski, Kroll Irene, Wydawnictwo REA

XML Tworzenie stron WWW z wykorzystaniem XML CSS XHTML oraz XSLT Niebieski podręcznik, Rob Huddleston, Wydawnictwo Helion

C++ kanony wiedzy programistycznej, Stephen C. Dewhurst, Wydawnictwo Helion

UX Design. Projektowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych, Pablo Perea, Pau Giner, Wydawnictwo Helion

Wzorce SOA Najlepsze podejście do wytwarzania oprogramowania, Arnon Rotem-Gal-Oz, Wydawnictwo Helion

Active Directory Windows Server 2008 Resource kit, Stan Reimer, Conan Kezema, Mike Mulcare, Byron Wright oraz Microsoft A, Wydawnictwo Microsoft Press

Rzuć palenie dla bystrzaków, David Brizer, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami