Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Plany marketingowe 69.00zł
Plany marketingowe

Tytuł: Plany marketingowe
Autor: Malcolm McDonald , Hugh Wilson
ISBN: 978-83-264-3144-9
Ilość stron: 740
Data wydania: 11/2013 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł


Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny.

W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
• proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
• cele i strategie marketingowe
• wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
• planowanie sprzedaży oraz cen
• zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
• zarządzanie relacjami z klientami
• typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
• sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.

Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

Adresaci: Plany marketingowe to zarówno doskonałe kompendium wiedzy dla menedżerów i wszystkich praktyków marketingu, jak i świetny podręcznik dla studentów marketingu.

Rozdziały:
1. Zrozumieć proces marketingowy
2. Proces planowania marketingowego: 1. Główne etapy
3. Proces planowania marketingowego: 2. Obalenie mitów
4. Audyt marketingowy: 1. Audyt klientów i rynku
5. Audyt marketingowy: 2. Audyt produktu
6. Ustalanie celów i projektowanie strategii marketingowych
7. Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej
8. Plan sprzedaży
9. Planowanie cen
10. Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku
11. Plan zarządzania relacjami z klientem
12. Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego
13. Pomiar efektywności planowania marketingowego
14. Metodyczny system planowania marketingowego

Plany marketingowe
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Plany marketingowe”, kupili także:

Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę, Dorie Clark, Wydawnictwo Onepress

Rejestr Windows Vista Leksykon kieszonkowy, Mirosław Chorążewski, Dorota Zięba, Wydawnictwo Helion

Rozliczenia międzynarodowe, Danuta Marciniak-Neider, Wydawnictwo PWE
<b>Scrum w praktyce</b>, <font color="navy">Jeff Sutherland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Scrum w praktyce, Jeff Sutherland, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Język C dla małych urządzeń. Krótki kod o wielkich możliwościach</b>, <font color="navy">Marc Loy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Język C dla małych urządzeń. Krótki kod o wielkich możliwościach, Marc Loy, Wydawnictwo Helion
<b>Projektowanie betonu samozagęszczalnego</b>, <font color="navy">Jacek Gołaszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Projektowanie betonu samozagęszczalnego, Jacek Gołaszewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pieniądze lubią zarabiać Podręcznik skutecznego inwestora, Mark Shipman, Wydawnictwo Onepress

Płyty warstwowe w sztywnych okładzinach metalowych, Jacek Sawicki, Wydawnictwo DW Medium
<b>Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej</b>, <font color="navy">Vlad Khononov</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej, Vlad Khononov, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami