Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mechanizmy aukcyjne i giełdowe w handlu zasobami telekomunikacyjnymi

Mechanizmy aukcyjne i giełdowe w handlu zasobami telekomunikacyjnymi

42.00zł
35.70zł
Plany marketingowe 69.00zł
Plany marketingowe

Tytuł: Plany marketingowe
Autor: Malcolm McDonald , Hugh Wilson
ISBN: 978-83-264-3144-9
Ilość stron: 740
Data wydania: 11/2013 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł


Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny.

W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
• proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
• cele i strategie marketingowe
• wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
• planowanie sprzedaży oraz cen
• zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
• zarządzanie relacjami z klientami
• typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
• sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.

Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

Adresaci: Plany marketingowe to zarówno doskonałe kompendium wiedzy dla menedżerów i wszystkich praktyków marketingu, jak i świetny podręcznik dla studentów marketingu.

Rozdziały:
1. Zrozumieć proces marketingowy
2. Proces planowania marketingowego: 1. Główne etapy
3. Proces planowania marketingowego: 2. Obalenie mitów
4. Audyt marketingowy: 1. Audyt klientów i rynku
5. Audyt marketingowy: 2. Audyt produktu
6. Ustalanie celów i projektowanie strategii marketingowych
7. Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej
8. Plan sprzedaży
9. Planowanie cen
10. Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku
11. Plan zarządzania relacjami z klientem
12. Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego
13. Pomiar efektywności planowania marketingowego
14. Metodyczny system planowania marketingowego

Plany marketingowe
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Plany marketingowe”, kupili także:

Podstawy projektowania instalacji audiowizualnych, Grzegorz Augustyn, Wydawnictwo Poligraf

Finansowanie przedsiębiorstwa Strategie i instrumenty Wydanie 2, Aleksandra Duliniec, Wydawnictwo PWE

Jak karmić dzieci, by jadły chętnie i zdrowo, Natalia Wiszniewska, Wydawnictwo Sensus

Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych, Piotr Łabuz, Marcin Urbański, Wydawnictwo Onepress

Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 2 Badania korozji zbrojenia i właściwości ochronnych betonu, Adam Zybura, Mariusz Jaśniok, Tomasz Jaśniok, Wydawnictwo Naukowe PWN

Office 2019 PL. Kurs, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Zintegrowane łańcuchy transportowe, Iouri N. Semenov, Lyudmyla Filina, Izabela Kotowska, Michał Pluciński,, Wydawnictwo Difin

Analiza przeżycia i tablice wymieralności, Andrzej Balicki, Wydawnictwo PWE

Energetyka odnawialna w budownictwie Magazynowanie energii, Dorota Chwieduk , Maciej Jaworski, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami