Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Trójwymiarowe zagadnienia teorii płyt w polu temperaturowym

Trójwymiarowe zagadnienia teorii płyt w polu temperaturowym

31.50zł
25.52zł
Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe 54.00zł
Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

Tytuł: Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Autor: Marek Wirkus, Anna M. Lis
ISBN: 978-83-7556-695-6
Ilość stron: 274
Data wydania: 02/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 54.00zł


Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.

Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem.

Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).

W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe”, kupili także:

Wprowadzenie do informatyki Poradnik dla ucznia i nauczyciela, Andrzej Kisielewicz, Wydawnictwo Helion

Innowacje technologiczne w procesie budowy przewagi konkurencyjnej MSP, Krzysztof Kolterman, Wydawnictwo Difin

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu, Wojciech Czakon, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Sztuka makijażu Makijaż ślubny + DVD, Printel, Wydawnictwo Printel

JavaScript i jQuery Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio, Dawid Borycki, Jacek Matulewski, Wydawnictwo Helion

Atlas nieba Przewodnik młodego astronoma, Przemysław Rudź, Wydawnictwo Pascal
<b>Kubernetes - rozwiązania chmurowe w świecie DevOps. Tworzenie, wdrażanie i skalowanie nowoczesnych aplikacji chmurowych</b>, <font color="navy">John Arundel, Justin Domingus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kubernetes - rozwiązania chmurowe w świecie DevOps. Tworzenie, wdrażanie i skalowanie nowoczesnych aplikacji chmurowych, John Arundel, Justin Domingus, Wydawnictwo Helion

Praktyczna analiza powłamaniowa Aplikacja webowa w środowisku Linux, Adam Ziaja, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Aktywne wykrywanie zagrożeń w systemach IT w praktyce. Wykorzystywanie analizy danych, frameworku ATT&CK oraz narzędzi o</b>, <font color="navy">Valentina Costa-Gazcón</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Aktywne wykrywanie zagrożeń w systemach IT w praktyce. Wykorzystywanie analizy danych, frameworku ATT&CK oraz narzędzi o, Valentina Costa-Gazcón, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami