Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Statystyka w zarządzaniu Wydanie II

Statystyka w zarządzaniu Wydanie II

139.00zł
102.86zł
Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe 54.00zł 43.20zł
Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

Tytuł: Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Autor: Marek Wirkus, Anna M. Lis
ISBN: 978-83-7556-695-6
Ilość stron: 274
Data wydania: 02/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 54.00zł 43.20zł


Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.

Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem.

Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).

W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Tytuł książki: "Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe"
Autor: Marek Wirkus, Anna M. Lis
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 54.00zł 43.20zł
Klienci, którzy kupili „Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe”, kupili także:
<b>Arduino dla początkujących Kolejny krok</b>, <font color="navy">Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Arduino dla początkujących Kolejny krok, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
<b>Życie. Następny poziom. Coaching transpersonalny</b>, <font color="navy">Jarosław Gibas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Życie. Następny poziom. Coaching transpersonalny, Jarosław Gibas, Wydawnictwo Onepress
<b>Wykres entalpia-entropia dla pary wodnej do 1000C i 95 MPa wg M.P. Wukałowicza</b>, <font color="navy">M.P. Wukałowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wykres entalpia-entropia dla pary wodnej do 1000C i 95 MPa wg M.P. Wukałowicza, M.P. Wukałowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Gimnastyka umysłu. Rozwiń intelekt w 4 tygodnie</b>, <font color="navy">Aleksander Dydel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Gimnastyka umysłu. Rozwiń intelekt w 4 tygodnie, Aleksander Dydel, Wydawnictwo Sensus
<b>Bazy danych Podstawy projektowania i języka SQL</b>, <font color="navy">Krystyna Czapla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bazy danych Podstawy projektowania i języka SQL, Krystyna Czapla, Wydawnictwo HELION
<b>Dendrochronologia</b>, <font color="navy">Andrzej Zielski, Marek Krąpiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dendrochronologia, Andrzej Zielski, Marek Krąpiec, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Algorytmy
Wybrane algorytmy optymalizacji

Wybrane algorytmy optymalizacji

47.25zł
35.44zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION

piątek, 21 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami